Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Damage APIby DarkGL


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.06.2011 09:59

*
Popularny

Dołączona grafika
Jest to plugin przeznaczony dla twórców modów nieskończony ale działa (brakuje 4 funkcji , ja go juz nie dokoncze)
plugin udostepnia nam szczegolowe api pozwalajace nam ustawic np. 50 % szans na 2x wieksze dmg z deagle lub z innych broni lub szanse 1/3 lub ze gracz ma 50 % szans na zmneijszenie obrazen z deagle i tak dalej
pisalem go aby obsluga byla jak najlatwiejsza a przy tym bardzo funkcjonalna
Dołączona grafika
przedrostek
DM_s - funkcja ustawiajaca
DM_g - funkcja pobierajaca
DM_r - funkcja resetujaca
testowy plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <dm_api>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say test","test")
	register_clcmd("say test2","test2")
	register_clcmd("say test3","test3")
	register_clcmd("say test4","test4")
	register_clcmd("say test5","test5")
	register_clcmd("say test6","test6")
}

public test(id){
	DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0);
}

public test2(id){
	client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP))
}

public test3(id){
	DM_set_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,50);
	DM_set_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,2);
}

public test4(id){
	client_print(id,print_chat,"DM_PERCENT:%d | DM_CHANCE:%d",DM_get_damage_multiplier_chance(DM_PERCENT,id,CSW_USP),DM_get_damage_multiplier_chance(DM_CHANCE,id,CSW_USP))
}

public test5(id){
	DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,1<<CSW_USP,5.0);
	client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP))
}

public test6(id){
	DM_reset_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS);
	DM_reset_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS);
	DM_reset_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS);
}
Dołączona grafika
dm_api.inc wrzucamy do include w pluginie w którym chcemy korzystac dodajemy
#include <dm_api>
plugin musi byc zainstalowany na serwerze
w dm_api.inc sa opisy funkcji (po angielsku)

Dołączona grafika
Załączony plik  dm_api.inc   7,11 KB  232 Ilość pobrań

Załączony plik  test_dm.amxx   2,09 KB  11 Ilość pobrań

Załączony plik  test_dm.sma   1,35 KB  207 Ilość pobrań
  test_dm.amxx
Załączony plik  dm_api.amxx   15,14 KB  12 Ilość pobrań

Załączony plik  DM_API.rar   3,79 KB  213 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5

#2 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 05.06.2011 11:58

Co ty tak wszystko udostępniasz za free ps fajny plugin

#3 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 19:59

Dark jesteś za***isty ;P Dzięki. Zapewne mi się przyda. +
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 AdRiAnxD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 05.06.2011 20:39

spoko plugin :D
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.06.2011 21:21

W tym testowym pluginie chyba trochę różnią się te nazwy funkcji niż są w pliku inc. Plugin (choć sam w sobie nie miałby jakiegoś większego zastosowania) wydaje się być naprawdę dobry, ale jest trochę skomplikowany. Sam już rozgryzłem sposób jego działania, ale dla kogoś innego może być to zbyt trudne ;]

Jest to plugin przeznaczony dla twórców modów nieskończony

Nie to, żebym się czepiał, ale po "modów" wypadało by dać ten przecinek, bo czytając to pierwszy raz zrozumiałem, że plugin jest przeznaczony dla twórców nieskończonych modów :D

Użytkownik sebul edytował ten post 05.06.2011 21:24

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 22:06

No bardzo fajny, a jakich funkcji konkretnie brakuje?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych