Dostaje AWP
60hp na start
100% biegu i 100 pancerza
Klasa: Generał
Dostaje MP5 + HE
90 hp na start
135% biegu i 100 pancerza
Co 3 sekundy odnawia mu się 10hp
Zadaje 10 dmg wiecej
Klasa: Buntownik
Dostaje M4a1 i AK47
120hp na start
100% biegu
Dostaje 2 apteczki ( użycie E )
Otrzymuje 10 obrażeń więcej
Klasa: Scouter
Dostaje Scouta + MP5 + FLESH
140hp na start
120%, 200 pancerza
Klasy premium: maja być pod flaga t
Kapitan:
130hp na start
Co runde dostaje M4, AK47 i AWP
Za zabicie dostaje pełen magazynek i 100 pancerza i 20 hp
Dostaje 15 dmg mniej.
10 dmg więcej
120 % biegu i 100 pancerza
Posiada rezerwacje slota
Zabójca:
Podstawowe Cechy: 130hp na start, 150 pancerza oraz 110% biegu
Bronie: M4a1, AWP, AUG-un + Zestaw Granatów
Moce Klasy: Nie słychać jego kroków
1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP
Za zabicie uzupelnia mu sie magazynek do pełna, dostaje pancerz oraz 20 hp
Może podskoczyć 2 razy
Co sekunde odnawia mu się 1hp ( Zalezy od inteligencji gracza / 25 int = 1 hp więcej)
Dostaje 8 dmg wiecej przy trafieniu
Jest odporny na rakiety.
Z góry dzięki
