Rozkminiam ten temat i:
Item No Recoil. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
robiac po patencie Darka (bedzie dzialac prawidlowo?)
nie wiem dzie zrobic ta zmienna g_angle
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
recoil przemyslenia
Temat rozp.
Divic
, 01.06.2011 20:36
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2011 20:36
#2
Napisano 01.06.2011 20:49
if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
To do PreThinku.
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
new no_recoil[33];
To do zmiennych globalnych.
Jeżeli gdzieś przypiszesz zmiennej bo_recoil[index] wartość większą niż 0, to będzie no recoil włączony.
#3
Napisano 04.06.2011 13:42
mam takie błedy
nie kminie już mam w prethinku
nowa zmienna
pod
case
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Label name "Float" shadows tag name on line 1913 Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "g_angle" on line 1913 Warning: Expression has no effect on line 1913 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1913 Error: Invalid expression, assumed zero on line 1913 Error: Too many error messages on one line on line 1913 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\DMMCFSHplus.amx (compile failed).
nie kminie już mam w prethinku
public client_PreThink ( id ) { if(no_recoil[id]) { Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0} set_pev(id,pev_punchangle,g_angle); } if......
nowa zmienna
pod
new player_b_eye[33] = 1zmienna
new no_recoil[33]
case
case 120: { player_item_name[id] = "No Recoil" player_item_id[id] = rannum no_recoil[id]=1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoje bronie nie maja rozrzutu",player_item_name[id]) }
Użytkownik Divic edytował ten post 04.06.2011 13:47
#4
Napisano 04.06.2011 14:11
public client_PreThink ( id )
{
if(no_recoil[id])
{
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
zamień na
if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
oraz pod new no_recoil[33] daj
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
#5
Napisano 04.06.2011 16:57
działa dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych