Wersja sebula bardzo pomogła
Już nie ma błędu w logach.
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie mojego itemu który ustawia graczowi 200 aromora i ma dodawać 50 hp. Jak ktoś znajdzie ten item protector to wyświetla mi się error
[FUN] Invalid player 16
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_51.amxx")
10: native error (native "set_user_armor")
[AMXX] [0] dbmod_51_149669.sma::RoundStart (line 1258)
A to kod itemu, który znajduje się w public RoundStart i znajduje się pod
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
if(player_protector[a]==1)
{
new hp=get_user_health(a)
set_user_armor(a, 200)
set_user_health(a, hp+=50)
}
}
Item działa bo dodaje armora i ustawia te +50 hp(nie wiem jeszcze dlaczego jak gra się np necro który odzyskuje 2-3 hp to ta podwyżka 50 hp znika) tylko ten error w logu.
@edit:
Wyjaśnił by mi ktoś jaka jest różnica kodu w public add_bonus_necromancer w linijce
change_health(attacker_id,1,0,"") A change_health(attacker_id,1,4,"")
Gdyż tutaj również występują informacje w logach o jakichś nie prawidłowościach. Ten pierwszy change to z oryg. wersji a drugi to po mojej przeróbce:)
Użytkownik dog_1 edytował ten post 03.06.2011 20:41