Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error w klasie client_PreThink


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.05.2011 21:35

Nie typowy problem z którym nie radzę sobie. Chodzi tu o error zaśmiecający logi:
Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.amxx")
Run time error 4: index out of bounds
[0] dbmod_5_120689.sma::client_PreThink (line 1713)

Jest to problem który występuje albo po dodaniu itemu latarka albo naprawieniu bugu związanym z podświetlaniem ninjy. Linia 1713 wskazuje na
if(player_class[index1] == Ninja)

Nie rozumiem dlaczego index miał by być po za zakresem .... A to cały wycinek kodu do public client_PreThink w załączniku. Nie wiem co jeszcze by się mogło wam przydać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.06.2011 08:09

Sprawdź, może pomoże w co wątpię ale zawsze coś.


Załączony plik  client_PreThink.sma   6,8 KB  23 Ilość pobrań
  client_PreThink.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.06.2011 11:21

[Tutorial] Problem z naświetlaniem Ninji? Znaczek widoczności! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
To powinno pomóc.

Sprawdź, może pomoże w co wątpię ale zawsze coś.

Jak jest dodane "!is_user_alive(id)" to nie ma sensu dodawać "!is_user_connected(id)".

Użytkownik sebul edytował ten post 03.06.2011 11:26

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.06.2011 14:13

Wiesz, pisałem "może pomoże w co wątpię ale zawsze coś."
Nie byłem pewny w 100%.
Kolega wyżej podesłał dobry link. Jeżeli nie będzie działać to napisz a my znowu mam nadzieje pomożemy.
  • +
  • -
  • 0

#5 dog_1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.06.2011 18:36

Wersja sebula bardzo pomogła :) Już nie ma błędu w logach.

Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie mojego itemu który ustawia graczowi 200 aromora i ma dodawać 50 hp. Jak ktoś znajdzie ten item protector to wyświetla mi się error
[FUN] Invalid player 16
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_51.amxx")
10: native error (native "set_user_armor")
[AMXX]    [0] dbmod_51_149669.sma::RoundStart (line 1258)
A to kod itemu, który znajduje się w public RoundStart i znajduje się pod
Bot_Setup()		
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
if(player_protector[a]==1)
{		
	new hp=get_user_health(a)
	set_user_armor(a, 200)
	set_user_health(a, hp+=50)
}
}
Item działa bo dodaje armora i ustawia te +50 hp(nie wiem jeszcze dlaczego jak gra się np necro który odzyskuje 2-3 hp to ta podwyżka 50 hp znika) tylko ten error w logu.


@edit:
Wyjaśnił by mi ktoś jaka jest różnica kodu w public add_bonus_necromancer w linijce
change_health(attacker_id,1,0,"") A change_health(attacker_id,1,4,"")
Gdyż tutaj również występują informacje w logach o jakichś nie prawidłowościach. Ten pierwszy change to z oryg. wersji a drugi to po mojej przeróbce:)

Użytkownik dog_1 edytował ten post 03.06.2011 20:41

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych