Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[OBRAZENIA]W wyborze "case"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.05.2011 14:32

Witam all.

Robie swoj wlasny plugin ruletka
ale bedzie 100 dobrych 80 zlych i mam problemy 2

Jak dodac jezeli



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "przyklad"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "STRIKER"

public_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /ruletka", "ruletka")

register_clcmd("say_team /ruletka", "ruletka")

register_clcmd("say /rul", "ruletka")

register_clcmd("say_team /rul", "ruletka")
}

public ruletka(id)
{
new losuj = random_num(1, 15)
switch(losuj)
{
case 1:
{
//kod
}
case 2:
{
...
I tu jak dodac np obrazenia do kazdej broni
... i jak dodac niewidzialnosc
}
}
}



POMOZCIE
troche jasniej :

jak ddoac obrazenia do kazdej broni ze po losowaniu w CASE dodaje obrazenia do kazdej broni
ze po zginieciu sie zresetuje

BEZ uzywania public ...(id)

i

niewidzialnosc ze po zginieciu sie zresetuje

EDIT:::

UMEISZCZAM SMA proszę NIE KOPIUJCIE I MAM BLAD caly czas pisz e "Plugin jest wylaczony przeciez jest cvar na "1" "

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "RuleTka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "STRIKER"


new name[33]
new kasa_gracza
new plugin_on
new koszt_losowania

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /ruletka", "ruletka");

register_clcmd("say_team /ruletka", "ruletka");

register_clcmd("say /rul", "ruletka");

register_clcmd("say_team /rul", "ruletka");

plugin_on = register_cvar("amx_ruletka", "1");

koszt_losowania = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "2000");


}

public ruletka(id)
{
if(plugin_on == 1)
{
get_user_name(id, name, 32);
kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new losuj = random_num(1, 9);
new zycie = get_user_health(id);
new kasa = 3000;
cs_set_user_money(id, zycie -= koszt_losowania);
plugin_on = 1;
switch(losuj)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza += kasa);
client_print(id, print_chat, "Wlasnie Wygrales $%i", kasa);
server_print("Gracz %s okradl bank i wygral $%i", name, kasa);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
client_print(id, print_chat, "Jestes lekki niczym piorkon masz 200 grawitacji");
server_print("Gracz %s potrafi naprawdę wysoko latac!", name);
}
case 3:
{
get_user_armor(id);
set_user_armor(id, 255);
client_print(id, print_chat, "Jestes pancernikiem, masz 255 kamizelki");
server_print("Gracz %s jest bliski czolgu i ma 255 kamizelki!", name);
}
case 4:
{
set_user_health(id, zycie += 300)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_m249")
give_item(id, "weapon_gali")
give_item(id, "weapon_ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_ammo_50ae")
get_user_armor(id)
set_user_armor(id, 255)
client_print(id, print_chat, "Jestes BOGIEM");
server_print("Gracz %s jest BOGIEM", name);
}
case 5:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
case 6:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
case 7:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
case 8:
{
if(zycie <= 5)
{
set_user_health(id, zycie - 4)
client_print(id, print_chat, "Masz 4 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 4 Hp mniej", name);
}
else if(zycie > 50)
{
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "Masz 50 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 50 Hp mniej", name);
}
else if(zycie == 100)
{
set_user_health(id, zycie - 99)
client_print(id, print_chat, "Masz 99 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 99 Hp mniej", name);
}
else if(zycie >= 75)
{
set_user_health(id, zycie - 70)
client_print(id, print_chat, "Masz 70 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 70 Hp mniej", name);
}
}
case 9:
{
//TUTAJ NIEWIDZIALNOSC
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Plugin jest wylaczony")
}
}

Użytkownik grs4 edytował ten post 31.05.2011 14:49


#2 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 31.05.2011 18:36

jak ddoac obrazenia do kazdej broni ze po losowaniu w CASE dodaje obrazenia do kazdej broni


wystarczy że w case wywołasz jakąś funkcje, a potem w niej możesz umieścić co chcesz

Przykład:

//...
case X:
{
lalala(id)
}
//...

public lalala(id)
{
//...
}

Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 31.05.2011 18:37


#3 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 31.05.2011 18:55

Zaraz idzie na PW.
  • +
  • -
  • 1

#4 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.06.2011 13:38

Nie mam neta !
Wiec dlatego nie odpisuje

Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:51:
Plugin nie powstanie z powodu bledow i crashow ktorych sie nie da naprawic?

MOZNA ZAMKNAC TEMAT

Użytkownik grs4 edytował ten post 04.06.2011 17:51


#5 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.06.2011 06:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Można zamknąć.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych