Robie swoj wlasny plugin ruletka
ale bedzie 100 dobrych 80 zlych i mam problemy 2
Jak dodac jezeli
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "przyklad"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "STRIKER"
public_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ruletka", "ruletka")
register_clcmd("say_team /ruletka", "ruletka")
register_clcmd("say /rul", "ruletka")
register_clcmd("say_team /rul", "ruletka")
}
public ruletka(id)
{
new losuj = random_num(1, 15)
switch(losuj)
{
case 1:
{
//kod
}
case 2:
{
...
I tu jak dodac np obrazenia do kazdej broni
... i jak dodac niewidzialnosc
}
}
}
POMOZCIE
troche jasniej :
jak ddoac obrazenia do kazdej broni ze po losowaniu w CASE dodaje obrazenia do kazdej broni
ze po zginieciu sie zresetuje
BEZ uzywania public ...(id)
i
niewidzialnosc ze po zginieciu sie zresetuje
EDIT:::
UMEISZCZAM SMA proszę NIE KOPIUJCIE I MAM BLAD caly czas pisz e "Plugin jest wylaczony przeciez jest cvar na "1" "
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "RuleTka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "STRIKER"
new name[33]
new kasa_gracza
new plugin_on
new koszt_losowania
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ruletka", "ruletka");
register_clcmd("say_team /ruletka", "ruletka");
register_clcmd("say /rul", "ruletka");
register_clcmd("say_team /rul", "ruletka");
plugin_on = register_cvar("amx_ruletka", "1");
koszt_losowania = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "2000");
}
public ruletka(id)
{
if(plugin_on == 1)
{
get_user_name(id, name, 32);
kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new losuj = random_num(1, 9);
new zycie = get_user_health(id);
new kasa = 3000;
cs_set_user_money(id, zycie -= koszt_losowania);
plugin_on = 1;
switch(losuj)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza += kasa);
client_print(id, print_chat, "Wlasnie Wygrales $%i", kasa);
server_print("Gracz %s okradl bank i wygral $%i", name, kasa);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
client_print(id, print_chat, "Jestes lekki niczym piorkon masz 200 grawitacji");
server_print("Gracz %s potrafi naprawdę wysoko latac!", name);
}
case 3:
{
get_user_armor(id);
set_user_armor(id, 255);
client_print(id, print_chat, "Jestes pancernikiem, masz 255 kamizelki");
server_print("Gracz %s jest bliski czolgu i ma 255 kamizelki!", name);
}
case 4:
{
set_user_health(id, zycie += 300)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_m249")
give_item(id, "weapon_gali")
give_item(id, "weapon_ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_ammo_50ae")
get_user_armor(id)
set_user_armor(id, 255)
client_print(id, print_chat, "Jestes BOGIEM");
server_print("Gracz %s jest BOGIEM", name);
}
case 5:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
case 6:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
case 7:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
case 8:
{
if(zycie <= 5)
{
set_user_health(id, zycie - 4)
client_print(id, print_chat, "Masz 4 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 4 Hp mniej", name);
}
else if(zycie > 50)
{
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "Masz 50 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 50 Hp mniej", name);
}
else if(zycie == 100)
{
set_user_health(id, zycie - 99)
client_print(id, print_chat, "Masz 99 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 99 Hp mniej", name);
}
else if(zycie >= 75)
{
set_user_health(id, zycie - 70)
client_print(id, print_chat, "Masz 70 HP mniej")
server_print("Gracz %s ma o 70 Hp mniej", name);
}
}
case 9:
{
//TUTAJ NIEWIDZIALNOSC
client_print(id, print_chat, "Niestety nic nie wygrales");
}
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Plugin jest wylaczony")
}
}
Użytkownik grs4 edytował ten post 31.05.2011 14:49