Na wstepie mowie Ja tylko wyciagnalem kod z DiabloModa modified by OnYkE
Chcesz dodac do Klasy Rakiety?A Niewiesz Jak?
Ten Poradnik jest dla Ciebie!
Znajdz:
#include <csx>
Dodaj Pod:
#include <hamsandwich>
Znajdz:
new player_ring[33] //ring stats bust +5
Dodaj Pod:
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
Dodaj pod tym jeszcze:
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
Jesli chcesz Zrobic na Binda to:
register_clcmd("blysk", "cmdBlyskawica");
I teraz w consoli wpisujemy bind "Klawisz" "blysk"
Jak chesz miec na R na Kosie to tak:
Szukasz:
//bow model
Dajesz pod:
[left]if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Twoja_Klasa){
cmdBlyskawica(id)
}
[/left]
[left]Teraz jak Dodac dana Ilosc Blyskawic:[/left]
[left]Szukasz:[/left]
[left][sma]for (new i=0; i < 33; i++){[/sma][/left]
[left]Dajesz Pod:[/left]
[left][sma]if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
else if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
[/sma][/left]
Dodaj na Koniec .sma DiabloModa:
[sma]public cmdBlyskawica(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
client_print(id,print_chat,"Nie posiadasz wiecej blyskawic");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id]=floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 50.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
I Gotowe!
Poradnik napisany dla Bardziej Zielonych
Jesli zoc Zapomnialem ( Pomylilem ) Pisz w Komentarzach Poprawie!
Pozdrawiam!