Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.05.2011 15:43
Witam mam problem na serwerze cod , raz na jakiś czas występuje CRASH... wiem tyle że to przez klasę
"Medyk" jak mogę zapobiec temu ?
pozdrawiam:D
oto fragment logów :
L 05/30/2011 - 09:23:41: Start of error session.
L 05/30/2011 - 09:23:41: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 09:23:41: [ENGINE] Invalid entity 61
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:23:42: [ENGINE] Invalid entity 57
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:29:26: [ENGINE] Invalid entity 56
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: Start of error session.
L 05/30/2011 - 11:32:05: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 147
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:34:26: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Run
"Medyk" jak mogę zapobiec temu ?
pozdrawiam:D
oto fragment logów :
L 05/30/2011 - 09:23:41: Start of error session.
L 05/30/2011 - 09:23:41: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 09:23:41: [ENGINE] Invalid entity 61
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:23:42: [ENGINE] Invalid entity 57
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:29:26: [ENGINE] Invalid entity 56
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: Start of error session.
L 05/30/2011 - 11:32:05: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 147
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:34:26: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Run
#2
Napisano 30.05.2011 15:51
Zapodaj *.sma medyka.
#3
Napisano 30.05.2011 16:13
[CoD Nowy] Jak dodac wskrzeszanie do medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
"Plugin codclass_medyk(gotowiec): "
klasa jest brana jako gotowiec .. tam znajdziesz sma ..
jeszcze jest problem ponieważ klasa która została wskrzeszona
przez medyka od razu upada..
za pomoc daje +
Pozdrawiam.. czekam na odpowiedź...
"Plugin codclass_medyk(gotowiec): "
klasa jest brana jako gotowiec .. tam znajdziesz sma ..
jeszcze jest problem ponieważ klasa która została wskrzeszona
przez medyka od razu upada..
za pomoc daje +
Pozdrawiam.. czekam na odpowiedź...
Użytkownik enjoy. edytował ten post 30.05.2011 16:18
#4
Napisano 30.05.2011 16:36
cvary dopisałeś?
a wgrałeś to: mocmedyka.amxx
i do plugins.ini dopisałeś mocmedyka.amxx
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp) cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse) cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp) cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp) cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp) cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
a wgrałeś to: mocmedyka.amxx
i do plugins.ini dopisałeś mocmedyka.amxx
#5
Napisano 30.05.2011 16:36
Chciałem jeszcze dodać , że po restarcie serwera działa to normalnie ale po zmianie
mapy wskrzeszanie znika.. i już nie działa..
Dodano 30 maj 2011 - 16:38:
Qski.
Tak było to i dalej jest ten sam błąd ..
tutaj podaje Sma do RPK Shark
mapy wskrzeszanie znika.. i już nie działa..
Dodano 30 maj 2011 - 16:38:
Qski.
Tak było to i dalej jest ten sam błąd ..
tutaj podaje Sma do RPK Shark
Załączone pliki
Użytkownik enjoy. edytował ten post 30.05.2011 16:41
#6
Napisano 31.05.2011 06:24
daj *.sma twojej klasy taką jaką masz na serwie
#7
Napisano 31.05.2011 15:07
Żal przecież wam dał ....
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new sprite_white; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new const nazwa[] = "Medyk"; new const opis[] = "Posiada dwie apteczki"; new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit","MedkitThink"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; } public MedkitThink(ent) { new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "medkit"); } }
#8
Napisano 31.05.2011 15:07
To jest ta co masz up ^....
*sma masz wyżej ... a oto moja edycja która nastąpiła tam..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit","MedkitThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"play
Dodano 31 maj 2011 - 20:28:
Refresh:DDD @@ !!!
Proszę o pomoc !
z góry dziękuje !!
*sma masz wyżej ... a oto moja edycja która nastąpiła tam..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit","MedkitThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"play
Dodano 31 maj 2011 - 20:28:
Refresh:DDD @@ !!!
Proszę o pomoc !
z góry dziękuje !!
Użytkownik enjoy. edytował ten post 31.05.2011 15:08
#9
Napisano 01.06.2011 12:28
a może w załączniku?
#10
Napisano 01.06.2011 16:45
Koleś nabijasz posty o tak sobie a na niczym się nie znasz. .-.- ... zamiast pomóc to piszesz to co było i jest..
ogarnij kids
ogarnij kids
#11
Napisano 01.06.2011 17:05
Sprawdź, czy działa.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit","MedkitThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}
#13
Napisano 04.06.2011 22:24
Dzięki Goliath
mam proźbę , mógłbyś do tego dodać wskrzeszanie ?
+
mam proźbę , mógłbyś do tego dodać wskrzeszanie ?
+
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych