Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

crashe serwera przez medyka help..problem,z,cod,cs

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 enjoy.

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:bartek
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 30.05.2011 15:43

Witam mam problem na serwerze cod , raz na jakiś czas występuje CRASH... wiem tyle że to przez klasę
"Medyk" jak mogę zapobiec temu :D?
pozdrawiam:D

oto fragment logów :


L 05/30/2011 - 09:23:41: Start of error session.
L 05/30/2011 - 09:23:41: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 09:23:41: [ENGINE] Invalid entity 61
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:23:42: [ENGINE] Invalid entity 57
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:29:26: [ENGINE] Invalid entity 56
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: Start of error session.
L 05/30/2011 - 11:32:05: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 147
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:34:26: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Run

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 30.05.2011 15:51

Zapodaj *.sma medyka.
  • +
  • -
  • 0

#3 enjoy.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:bartek
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 30.05.2011 16:13

[CoD Nowy] Jak dodac wskrzeszanie do medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
"Plugin codclass_medyk(gotowiec): "
klasa jest brana jako gotowiec .. tam znajdziesz sma ..

jeszcze jest problem ponieważ klasa która została wskrzeszona
przez medyka od razu upada..

za pomoc daje +

Pozdrawiam.. czekam na odpowiedź...

Użytkownik enjoy. edytował ten post 30.05.2011 16:18


#4 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 30.05.2011 16:36

cvary dopisałeś?
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) 
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

a wgrałeś to: mocmedyka.amxx
i do plugins.ini dopisałeś mocmedyka.amxx
  • +
  • -
  • 0

#5 enjoy.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:bartek
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 30.05.2011 16:36

Chciałem jeszcze dodać , że po restarcie serwera działa to normalnie ale po zmianie
mapy wskrzeszanie znika.. i już nie działa..

Dodano 30 maj 2011 - 16:38:
Qski.
Tak było to i dalej jest ten sam błąd ..

tutaj podaje Sma do RPK Shark

Załączone pliki


Użytkownik enjoy. edytował ten post 30.05.2011 16:41


#6 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 31.05.2011 06:24

daj *.sma twojej klasy taką jaką masz na serwie
  • +
  • -
  • 0

#7 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 31.05.2011 15:07

Żal przecież wam dał ....

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_think("medkit","MedkitThink");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	ilosc_apteczek_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	
	
	entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	;
	drop_to_floor(ent);
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);	
		}
		
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
					
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
	}
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 enjoy.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:bartek
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 31.05.2011 15:07

To jest ta co masz up ^....
*sma masz wyżej ... a oto moja edycja która nastąpiła tam..

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"play

Dodano 31 maj 2011 - 20:28:
Refresh:DDD @@ !!!

Proszę o pomoc !
z góry dziękuje !!

Użytkownik enjoy. edytował ten post 31.05.2011 15:08


#9 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 01.06.2011 12:28

a może w załączniku?
  • +
  • -
  • 0

#10 enjoy.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:bartek
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 01.06.2011 16:45

Koleś nabijasz posty o tak sobie a na niczym się nie znasz. .-.- ... zamiast pomóc to piszesz to co było i jest..
ogarnij kids

#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.06.2011 17:05

Sprawdź, czy działa.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}

  • +
  • -
  • 2

#12 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 02.06.2011 15:24

To działa i nie crashuje.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#13 enjoy.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:bartek
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 04.06.2011 22:24

Dzięki Goliath
mam proźbę , mógłbyś do tego dodać wskrzeszanie ?
+





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych