Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Dusze Panow Zla


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 18:15

Jak zrobić item który doda klasie do max hp dodatkowe przyłóżmy ze klasa ma ten item i od każdej rundy nie ma standardowej ilości hp tylko np 1000HP ?
  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 29.05.2011 20:52

Spoiler


XX - numer itemu, stwórz go bez 'mocy', tutaj w nowej rundzie dostanie HP
YY - HP jakie ma mieć w nowej rundzie, np. pisząc 1000 dostanie 1000

Jeżeli chcesz zrobić, aby miał +1000 (np. ma 250na start +1000 = 1250) to robisz tak jak w/w, tylko

To:
Spoiler


Zamieniasz na:
Spoiler



Pozdrawiam, powinno działać
~ ogieR-

Użytkownik ogieR- edytował ten post 29.05.2011 20:53

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.05.2011 21:59


Pozdrawiam, powinno działać
~ ogieR-

Nie będzie działać tak jak trzeba ;] Po zmianie życia gracza poprzez "change_health" hp zmniejszy się do maksymalnej ilości hp danej klasy + stat siła. Trochę by dużo pisać jak to zrobić, ale trzeba to wykonać w funkcji "change_health".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.05.2011 06:07

Aaa, no to nie wiedziałem : | Mi tak działało, ale ja dawałem kiedyś w tasku, że po 15 sekundach po rundzie dostawał HP. Może po tasku ?. Mi tak hulało.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.05.2011 06:07

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.05.2011 15:27

mógłby mi to ktoś skrobnąć aby działało poprawnie :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#6 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 30.05.2011 19:50

ograniczenie w change health do 999? ^.-

Ogier edytował, spróbuj tak jak jest teraz

#7 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 30.05.2011 20:56

nowa zmienna

new dajmihp[33]

up wiesz jak sie dodaje itemy reset_item i te sprawy


w
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])


zamien na

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2+dajmihp[id]


case 137:
		{
			player_item_name[id] = "xxxxx"
			player_item_id[id] = rannum
			dajmihp[id] = random_num(300,1000)   i ten item będzie dawał 
                        change_health(id,9999,0,"")           można dodać aby od razu leczyło to do max poziomu hp wtedy przy dostaniu itemka (jesli nie potrzebne usun)
		}

  • +
  • -
  • 0

#8 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.05.2011 21:09

sprawdzę i dam plusa :D

Dodano 05 czerwiec 2011 - 12:20:

nowa zmienna

new dajmihp[33]

up wiesz jak sie dodaje itemy reset_item i te sprawy


w
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])


zamien na

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2+dajmihp[id]


case 137:
		{
			player_item_name[id] = "xxxxx"
			player_item_id[id] = rannum
			dajmihp[id] = random_num(300,1000)   i ten item będzie dawał 
                        change_health(id,9999,0,"")           można dodać aby od razu leczyło to do max poziomu hp wtedy przy dostaniu itemka (jesli nie potrzebne usun)
		}



w roundstart tez muszę coś dodawać czy nie?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych