Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Item Dusze Panow Zla
#1
Napisano 29.05.2011 18:15
#2
Napisano 29.05.2011 20:52
XX - numer itemu, stwórz go bez 'mocy', tutaj w nowej rundzie dostanie HP
YY - HP jakie ma mieć w nowej rundzie, np. pisząc 1000 dostanie 1000
Jeżeli chcesz zrobić, aby miał +1000 (np. ma 250na start +1000 = 1250) to robisz tak jak w/w, tylko
To:
Zamieniasz na:
Pozdrawiam, powinno działać
~ ogieR-
Użytkownik ogieR- edytował ten post 29.05.2011 20:53
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#3
Napisano 29.05.2011 21:59
Nie będzie działać tak jak trzeba ;] Po zmianie życia gracza poprzez "change_health" hp zmniejszy się do maksymalnej ilości hp danej klasy + stat siła. Trochę by dużo pisać jak to zrobić, ale trzeba to wykonać w funkcji "change_health".
Pozdrawiam, powinno działać
~ ogieR-
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 30.05.2011 06:07
Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.05.2011 06:07
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 30.05.2011 15:27
#6
Napisano 30.05.2011 19:50
Ogier edytował, spróbuj tak jak jest teraz
#7
Napisano 30.05.2011 20:56
new dajmihp[33]
up wiesz jak sie dodaje itemy reset_item i te sprawy
w
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
zamien na
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2+dajmihp[id]
case 137: { player_item_name[id] = "xxxxx" player_item_id[id] = rannum dajmihp[id] = random_num(300,1000) i ten item będzie dawał change_health(id,9999,0,"") można dodać aby od razu leczyło to do max poziomu hp wtedy przy dostaniu itemka (jesli nie potrzebne usun) }
#8
Napisano 30.05.2011 21:09
Dodano 05 czerwiec 2011 - 12:20:
nowa zmienna
new dajmihp[33]
up wiesz jak sie dodaje itemy reset_item i te sprawy
wpublic change_health(id,hp,attacker,weapon[])
zamien nanew m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2+dajmihp[id]case 137: { player_item_name[id] = "xxxxx" player_item_id[id] = rannum dajmihp[id] = random_num(300,1000) i ten item będzie dawał change_health(id,9999,0,"") można dodać aby od razu leczyło to do max poziomu hp wtedy przy dostaniu itemka (jesli nie potrzebne usun) }
w roundstart tez muszę coś dodawać czy nie?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych