←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Trzy pytania

Zablokowany

  • +
  • -
pawel639 - zdjęcie pawel639 27.05.2011

Witam mam 3 pytania.Oczywiście za pomoc + ;)Trzy pytania to 3 + ;)
1.Czy da się zmienić na kolor zielony informacji twojej klasy (Czy tylko w nowym codzie?):
[Klasa: Snajper]
[Doświadczenie: 0/2]
[Poziom: 1]
[Przedmiot: brak]
[HP: 100]

Nie wiem czy wystarczy kolor zielony, bo w starym chyba nie ma Hp pokazane.Jak nie idzie zmienić to proszę dodać chociaż hp.Dam na dole .sma

2.Czy mógł by mi ktoś zrobić że w umiejętnościach jest dodane jeszcze Obrazenia(Zadawanie więcej obrażeń).Żeby było maximum zadawanych obrażeń 256 coś takiego, a max punktów w obrazenia 2500.Dam na dole .sma

3.Mam problem z ypoziom.Zamiast poziom to ypoziom(Przy wyborze klasy).Dam na dole .sma

Pozdrawiam ! Proszę o pomoc ;)

Załączone pliki


Użytkownik pawel639 edytował ten post 27.05.2011 08:46
Odpowiedz

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 27.05.2011

1. szukasz tego:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[HP: %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}


i w tej linijce zmieniasz "set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);", dokładnie trzy pierwsze liczby, które odpowiadają za kolor.
1 - czerwony, 2 - zielony, 3 - niebieski. To na przyszłość, teraz ustawiłem Ci zielony


2. Troche roboty...

3. Naprawione chyba?

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 27.05.2011

co do 1 to:
hud

co do 2 : jest troszkę roboty.

co do 3 :

bez błędów.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
pawel639 - zdjęcie pawel639 27.05.2011

^Grzyboo są 2 errorsy nie chce sie komplikować.
Grzesiek teraz jest 1.Snajper oziom:1 (coś takiego)i kolor sie nie zmienił ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 28.05.2011

255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

255, 255, 255 to kolory, wystarczy te 3 zmienic na powiedzmy 0, 255, 0 i sie kolor zmieni, kompilujesz i smiga;)
Odpowiedz
Zablokowany