Trzy pytania
pawel639
27.05.2011
Witam mam 3 pytania.Oczywiście za pomoc + ;)Trzy pytania to 3 +
1.Czy da się zmienić na kolor zielony informacji twojej klasy (Czy tylko w nowym codzie?):
[Klasa: Snajper]
[Doświadczenie: 0/2]
[Poziom: 1]
[Przedmiot: brak]
[HP: 100]
Nie wiem czy wystarczy kolor zielony, bo w starym chyba nie ma Hp pokazane.Jak nie idzie zmienić to proszę dodać chociaż hp.Dam na dole .sma
2.Czy mógł by mi ktoś zrobić że w umiejętnościach jest dodane jeszcze Obrazenia(Zadawanie więcej obrażeń).Żeby było maximum zadawanych obrażeń 256 coś takiego, a max punktów w obrazenia 2500.Dam na dole .sma
3.Mam problem z ypoziom.Zamiast poziom to ypoziom(Przy wyborze klasy).Dam na dole .sma
Pozdrawiam ! Proszę o pomoc
Użytkownik pawel639 edytował ten post 27.05.2011 08:46
1.Czy da się zmienić na kolor zielony informacji twojej klasy (Czy tylko w nowym codzie?):
[Klasa: Snajper]
[Doświadczenie: 0/2]
[Poziom: 1]
[Przedmiot: brak]
[HP: 100]
Nie wiem czy wystarczy kolor zielony, bo w starym chyba nie ma Hp pokazane.Jak nie idzie zmienić to proszę dodać chociaż hp.Dam na dole .sma
2.Czy mógł by mi ktoś zrobić że w umiejętnościach jest dodane jeszcze Obrazenia(Zadawanie więcej obrażeń).Żeby było maximum zadawanych obrażeń 256 coś takiego, a max punktów w obrazenia 2500.Dam na dole .sma
3.Mam problem z ypoziom.Zamiast poziom to ypoziom(Przy wyborze klasy).Dam na dole .sma
Pozdrawiam ! Proszę o pomoc
Załączone pliki
Użytkownik pawel639 edytował ten post 27.05.2011 08:46
^Grzyboo
27.05.2011
1. szukasz tego:
i w tej linijce zmieniasz "set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);", dokładnie trzy pierwsze liczby, które odpowiadają za kolor.
1 - czerwony, 2 - zielony, 3 - niebieski. To na przyszłość, teraz ustawiłem Ci zielony
2. Troche roboty...
3. Naprawione chyba?
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[HP: %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i w tej linijce zmieniasz "set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);", dokładnie trzy pierwsze liczby, które odpowiadają za kolor.
1 - czerwony, 2 - zielony, 3 - niebieski. To na przyszłość, teraz ustawiłem Ci zielony
2. Troche roboty...
3. Naprawione chyba?
Załączone pliki
Grzesiek
27.05.2011
pawel639
27.05.2011
^Grzyboo są 2 errorsy nie chce sie komplikować.
Grzesiek teraz jest 1.Snajper oziom:1 (coś takiego)i kolor sie nie zmienił ;/
Grzesiek teraz jest 1.Snajper oziom:1 (coś takiego)i kolor sie nie zmienił ;/
V3ko
28.05.2011
255, 255, 255 to kolory, wystarczy te 3 zmienic na powiedzmy 0, 255, 0 i sie kolor zmieni, kompilujesz i smiga;)255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);