Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Event hs


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.05.2011 12:44

jak zrobić aby dany public był wywoływany jak ktoś strzeli komuś hs.

Szukałem po necie ale znalazłem tylko wersje jak zabije sie przez hs.

Za odpowiedzi dziękuję ^^
  • +
  • -
  • 0

#2 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 25.05.2011 13:06

Zobacz. :)
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(victim) != get_user_team(killer))
{
if(hitplace == HIT_HEAD)
{
zadanie :)
}
}


#3 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 25.05.2011 15:45

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)


To jest wywoływane podczas śmierci, jak sama nazwa wskazuje ...


Dodajesz:
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")


I gdzieś w pluginie:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
}
}
}
}
}


Myślę, że warunki, czy to HEAD potrafisz zrobić, hmm ? :)

Użytkownik Dalinor edytował ten post 25.05.2011 15:48

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.05.2011 15:47

najlepiej złapać Ham_TraceDamage, tam jest uchwyt do wyniku tracelina
  • +
  • -
  • 1

#5 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 25.05.2011 15:47

Sam używam tej funkcji i działa ;) Nie mam zastrzeżeń.

#6 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 25.05.2011 17:30

Nie bardzo wiem o co Ci w tym pytaniu chodzi :P

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 25.05.2011 17:33

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych