jak zrobić aby dany public był wywoływany jak ktoś strzeli komuś hs.
Szukałem po necie ale znalazłem tylko wersje jak zabije sie przez hs.
Za odpowiedzi dziękuję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Event hs
Temat rozp. Stachuu :D ??, 25.05.2011 12:44
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.05.2011 12:44
#2
Napisano 25.05.2011 13:06
Zobacz.
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(victim) != get_user_team(killer))
{
if(hitplace == HIT_HEAD)
{
zadanie
}
}
#3
Napisano 25.05.2011 15:45
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
To jest wywoływane podczas śmierci, jak sama nazwa wskazuje ...
Dodajesz:
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")
I gdzieś w pluginie:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
}
}
}
}
}
Myślę, że warunki, czy to HEAD potrafisz zrobić, hmm ?
Użytkownik Dalinor edytował ten post 25.05.2011 15:48
#4
Napisano 25.05.2011 15:47
najlepiej złapać Ham_TraceDamage, tam jest uchwyt do wyniku tracelina
#5
Napisano 25.05.2011 15:47
Sam używam tej funkcji i działa Nie mam zastrzeżeń.
#6
Napisano 25.05.2011 17:30
Nie bardzo wiem o co Ci w tym pytaniu chodzi
Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 25.05.2011 17:33
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych