Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa od lvli

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 damianG44

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:SKO
Offline

Napisano 24.05.2011 11:08

Witam!
Mam male pytanko dalo by rade zrobic klase od lvli np taka.
Wiedzmin od 5 lvla dostaje deagle od 10 dostaje granata od 15 dostaje mp4 itd.
Dalo by rade tak ??
proszę o odpowiedz...

#2 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 24.05.2011 13:13

Pewnie że tak zapodaj sma to ci zrobię ;)

#3 damianG44

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:SKO
Offline

Napisano 24.05.2011 14:22

Dobra to trzymaj i wenno napisz jak ty to zrobiles bo moze innym tez pomozesz, bo szukalem na necie ale nic nie pisze:(

Załączone pliki


Użytkownik damianG44 edytował ten post 24.05.2011 14:23


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 24.05.2011 15:35

		case wiedzmin:
{
if(poziom_gracza[id] < 5)
give_item(id, "weapon_deagle");
if(poziom_gracza[id] < 10)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(poziom_gracza[id] < 15)
give_item(id, "weapon_m4a1");
}



Podmień.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 24.05.2011 15:35

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 damianG44

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:SKO
Offline

Napisano 24.05.2011 15:44

ale gdzie to wpisac ??
w ktorej linijce

#6 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 24.05.2011 15:47

A nie powinno być tak:


case wiedzmin:
{
if(poziom_gracza[id] =< 5)
give_item(id, "weapon_deagle");
if(poziom_gracza[id] =< 10)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(poziom_gracza[id] =< 15)
give_item(id, "weapon_m4a1");
}


Wklej to w case klasy wiedzmin...tam gdzie daje sie bronie klasie.

Użytkownik Sm4rT edytował ten post 24.05.2011 15:48

  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 24.05.2011 16:21

Fakt.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 24.05.2011 16:23

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 damianG44

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:SKO
Offline

Napisano 24.05.2011 16:27

Jak komplikuje to mi bledy mam oto one
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1026) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(1132) : warning 211: possibly unintended assignment
QTM_CodMod.sma(1132) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1132) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1132) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(1132) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1132) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Użytkownik damianG44 edytował ten post 24.05.2011 16:42


#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 24.05.2011 16:42

Post do kasacji.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 24.05.2011 16:44

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#10 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 24.05.2011 16:47

zmień =< na >=
  • +
  • -
  • 1

#11 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 24.05.2011 16:56

zmień =< na >=


No tak :)
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#12 damianG44

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:SKO
Offline

Napisano 24.05.2011 16:59

Zrobilem tak i wszystko ok jest
Teraz zobaczymy czy dziala to na serwie.
Jak zadziala to napisze

Dodano 24 maj 2011 - 19:54:
Wszystko dziala:D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych