Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem Z Niewidzialnoscia z Nozem

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 17.05.2011 15:06

Witam. I tutaj znowu bug :X
Mój kod dla klasy w CurWeapon
if(klasa_gracza[id] == Assasin)
		{
			if(weapon == CSW_KNIFE)
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1);
			else
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		}

  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#2 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 17.05.2011 15:41

Łap

if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);	


if(klasa_gracza[id] != Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

Użytkownik GerO edytował ten post 17.05.2011 15:42


#3 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 17.05.2011 15:43

to drugie to nie chodzi o to że jeżeli gracz nie będzie miał klasy assasin a będzie miał noż to w 30 niewidzialny?... ja chcę aby tylko assasin był niewidzialny na nożu a reszta normalnie....
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#4 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 17.05.2011 16:12

if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);	


if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

A w public Odrodzenie dodaj:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
żeby się nie bugowała niewidzialność

Użytkownik GerO edytował ten post 17.05.2011 16:13


#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 17.05.2011 16:38

niewidzialnosc na nozu

:]
  • +
  • -
  • 0

#6 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 19.05.2011 18:04

Ani jedno rozwiązanie z postów nie działa ;x
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#7 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 19.05.2011 18:21

Zmień cały public CurWeapon na:
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = read_data(2);

UstawSzybkosc(id);

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;

if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


#8 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 20.05.2011 16:23

po zmianie cur nadal nie działa :(

Dodano 21 maj 2011 - 16:26:
@refresh
Pomoże ktoś?:X
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#9 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 24.05.2011 22:57

to prawdopodobnie coś źle robisz bo to co ci wysłałem chodzi na bank wyślij .sma
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych