Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablomod by OnykeNowe klasy, itemy, moce, mana, questy

5.9l diablomod newdiablomod onyke 0nyk3 download nowe klasy questy nowe itemy nowe moce

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
274 odpowiedzi w tym temacie

#61 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 12.06.2011 11:53

Jak robić ten Boss event ?

amx_boss "nick" "ilość hp"
Ilość hp min 3000, max 9000
  • +
  • -
  • 0

#62 Bialko999

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.06.2011 12:36

A da sie usunac klasy z zwierzat i jak dodac all opisy do /klasy ?

Użytkownik Bialko999 edytował ten post 12.06.2011 12:37


#63 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.06.2011 14:09

Jak zrobić aby ninja był całkowicie niewidzialny i zeby nie miał cienia pod nogami ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#64 Counter-Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:38
  • Imię:P.
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 18.06.2011 12:09

Mam małe pytanko.

Co zrobić żeby lvl leciał od 2 osób online a nie 4? Który cvar za to odpowiada lub gdzie w .sma to zmienić?

Użytkownik Counter-Strike edytował ten post 18.06.2011 12:10

  • +
  • -
  • 0

#65 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 18.06.2011 13:35

Znajdź

if(zablokuj < 2 && amount < 200) return PLUGIN_CONTINUE; 


zamień na
if(zablokuj < 4 && amount < 200) return PLUGIN_CONTINUE; 

  • +
  • -
  • 1

#66 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.06.2011 14:00

Jak dodać do każdej klasy premium inny model gracza?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#67 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 18.06.2011 14:05

W nowej rundzie dajesz
if(player_class[i] == JAKAŚKLASA){
set_user_model(id, "modelPremium")
}

a w plugin_precache:

precache_model("models/player/twoj_model/modelPremium")
  • +
  • -
  • 0

#68 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.06.2011 14:30

Nie powinniście zakładać nowych tematów w odpowiednich działach z pytaniami/problemami?..
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#69 Counter-Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:38
  • Imię:P.
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 18.06.2011 14:48

Znajdź

if(zablokuj < 2 && amount < 200) return PLUGIN_CONTINUE;



zamień na

if(zablokuj < 4 && amount < 200) return PLUGIN_CONTINUE;



AMX Mod Studio nie znajduje mi żadnej z tych linijek. Notatnik też. Mógłbyś zapodać .sma?

@down

nie znajduje żadnej z tych linijek.......

Użytkownik Counter-Strike edytował ten post 18.06.2011 15:16

  • +
  • -
  • 0

#70 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2011 14:52

To znajdź tylko: if(zablokuj < 4 && amount < 200)
I zamień na: if(zablokuj < 2 && amount < 200)

V3ko odwrotnie napisał.
I nie pisać tu żadnych swych problemach, jest tak w ogóle od tego dział.


Co do tematu to sądzę, że diablo przesadzone. U mnie na serwerze ciągle się denerwują, bo są itemy overpowered. Bardzo słaby balans...
  • +
  • -
  • 0

#71 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 18.06.2011 14:55

On napisał, że ani tej nie ma, ani ten drugiej. To szukaj pod zablokuj i się domyślisz ze będzie tam 4 czyli zablokuj > 2 ^^
  • +
  • -
  • 1

#72 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2011 14:57

No bo kopiował pewnie razem z "return plugin_continue", a wydaje mi sie ze to dwie oddzielne linijki.
  • +
  • -
  • 1

#73 Counter-Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:38
  • Imię:P.
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 18.06.2011 15:20

No bo kopiował pewnie razem z "return plugin_continue", a wydaje mi sie ze to dwie oddzielne linijki.


Nie, to jedna linijka. Już znalazłem.

Wywala mi przy kompilacji coś takiego:

diablo_onyke.sma(2534) : error 017: undefined symbol "YELLOW"
diablo_onyke.sma(2534) : warning 215: expression has no effect
diablo_onyke.sma(2534) : error 001: expected token: ";", but found ")"
diablo_onyke.sma(2534) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_onyke.sma(2534) : fatal error 107: too many error messages on one line

Ale już sam sobie z tym poradzę. Dzięki za pomoc. Po repucie.
  • +
  • -
  • 0

#74 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.06.2011 15:27

Jak zrobić aby ninja był całkowicie niewidzialny i zeby nie miał cienia pod nogami ?


To:
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 13
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

Zmień na:

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 0
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 18.06.2011 20:05

  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#75 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 18.06.2011 15:27

YELLOW na NORMAL
Wszyscy macie innego colorchata niż ja i macie te błędy :confused:
Zakładajcie nowy temat jak macie problem.
  • +
  • -
  • 0

#76 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2011 15:29

To może podziel się swoją wersją?
To w ten sposób nikt nie będzie miał problemów.
  • +
  • -
  • 0

#77 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 18.06.2011 15:44

Dodane info w 1 poście na temat
1. "undefined symbol "YELLOW"
2. Exp od 4 graczy

Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane ^D^)



  • +
  • -
  • 0

#78 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.06.2011 16:01


Jak dodać do każdej klasy premium inny model gracza?


To:
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 13
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

Zmień na:

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 0
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}


I gdzie tu mam model dodac?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#79 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.06.2011 19:56

Przepraszam zaszła pomyłka chodziło o niewidzialność u ninja. Czyli żeby go nie było wogóle widać i żeby nie było cienia pod nogami.
  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#80 Randyorton.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 18.06.2011 19:58

Ja mam problem gdy wgram tego DiabloMoDa działa /klasa itp ale po jakimś czasie gdy chce wejsc do druzyny lag i zmienia sie mapa na de_dust2 o co kaman?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 5.9l, diablomod, newdiablomod, onyke, 0nyk3, download, nowe klasy, questy, nowe itemy, nowe moce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych