Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#22
Napisano 12.09.2011 18:57
#24
Napisano 12.09.2011 19:02
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#25
Napisano 12.09.2011 20:16
Web Mistrzostwa Fifa, Update Questy (znane z moich serwerów), Sklep automat, tribal, kilka osobnych pluginów.
No i dostałem jeszcze 3 serwery sponsorowane i 5 serwerów po promocji więc pasowało by to też zrobić.
Postaram się wcisnąć gdzieś to bo nie jest to dużo roboty.
Ahaaa.. Tylko, że trochę tak nie wygodnie, ale cóż. Skoro ma być tyle skille to musi tak być Ewentualnie można zrobić jak switchskill1 <obecnyskilli> <skilljakiegochcemy>. Ta komenda pozwalałaby, na zamianie miejscami skille. Np. jak mamy 5 skilli, to zamiast bindować od f1 do f5 to można zbindować dwa skille na "f" "v" i jak mam Zielony Deszcz pod "f" to piszemy switchskill1 <skillobecny> <skilljakiegochcemy> i wtedy podmieniają się skille.
Można zastosować zmienną skill do danego skilla oraz dodać tablice z nazwami skillami + do używania skilla dodać używanie komend np skill1 itp no i do tego można dodać przejrzyste menu.
co do wymagań to łatwo zrobić np zrobimy że po ukończeniu danego questa dostajemy nowy czas np na klasę solider.
to robimy jakaś tam zmienną klasy i robimy
if(klasa_gracza == 2 && ma_skill == 1)
{
tu moc
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz ukończonej misji")
}
klasa_gracza == 2 // to przykładowo będzie solider.
Do tego rypnie się inne menu dla każdej klasy i zrobi się ze jak nie mamy ukończonej misji to mamy szare ; ]
Co do awansu klas można zrobić prostego ifa jeżeli nasz lvl na danej klasie jest powyżej danego lvl pokazuje nam inne menu ; ]
Użytkownik ELOS edytował ten post 12.09.2011 20:22
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#26
Napisano 12.09.2011 20:34
Po wbiciu 10lvl'a powinno graczowi pokazać się menu z wyborem questa, a w dalszym menu po wybraniu klasy co trzeba zrobić w tym queście.
Jeżeli to menu się nie pokazało to dać też jakąś komendę say /1job do pokazania tego menu.
A z tą mocą to tak powinno być też
if (sp[id] > 0 )
client_print(id, print_chat, "Nie masz punktów SP aby zwiększyć poziom skilla.")
Też powinno być Nie masz punktów SP aby aktywować skilla.
Najpierw trzeba aktywować skilla, a potem można dodawać lvl.
#27
Napisano 13.09.2011 06:19
robimy po prostu menu np.
public Test(id) { new menu = menu_create("\rAdmin menu tymaczowo wszystko dla \yadmin_immunity", "Testa"); menu_additem(menu, "\wDodaj do xxx", "1", 0); menu_additem(menu, "\wDodaj do xxx", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public Testa(id, menu, item) { inMenu[id] = false; if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(sp[id] > 0) //normalny skill { mocxx[id] ++ sp[id] -- } else if(sp[id] == 0) { client_print(id, print_chat, "Nie masz punktow sp") } } case 2: { if(sp[id] > 0 && ma_skill[id] = 1) //gdy skill trzeba zdobyc { mocxx[id] ++ sp[id] -- } else if(sp[id] == 0) { client_print(id, print_chat, "Nie masz punktow sp") } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz mozliwosci uzywania skilla numer 1") } } return PLUGIN_HANDLED; }
Zdaje mi się albo gdzieś nie zrobiłem klamry bo robię od razu na stronie to trochę tak ; p,
A co do uzywania mocy przez klas zrobił bym menu w którym będą warunki.
if(ma_klase == 1)
{
menu 1
}
else
if(ma_klase == 2}
{
menu 2
}
itp.
Jeżeli ci chodzi o wpierw aktywacje skilla to trzeba utworzyć kolejną zmienną która będzie odpowiadała za to że już mam skilla i po prostu robimy ze jeżeli chcemy aktywować skilla i np mamy 50sp to naciskamy i tyle .
Kolejny edit ; pSą też skille pasywne, ale ogółem powinny być bindy na F1 - F9.
Nie radził bym robić auto binda więc można zrobić coś na bazie zombie moda że gdy naciśniemy m to wyskakuje nam menu ; ]
Użytkownik ELOS edytował ten post 13.09.2011 06:17
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny
|
Inny
[KOSZ] csgo mod v2 by O'ZoneNapisany przez LuxiStudioPL, 23.03.2024 inny |
|
|||
Inny
Zewnętrzna strona na IP serwera wwwNapisany przez Booom, 17.03.2024 inny |
|
||||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Inny
[Zlecenie płatne] Edycja pluginówNapisany przez pexo, 01.02.2024 inny |
|
||||
Inny
OnlyDD2 (2023)Napisany przez xSPECJALSx, 12.11.2023 inny |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych