Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Rose Mod - Pomysl

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 18:55

Są też skille pasywne, ale ogółem powinny być bindy na F1 - F9.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#22 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.09.2011 18:57

masz kogoś od modeli ?
  • +
  • -
  • 0

#23 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 19:01

Nie znam żadnych osób od modeli itp.
Z tego co wiem, to abes coś tam tylko się bawi.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#24 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.09.2011 19:02

Ahaaa.. Tylko, że trochę tak nie wygodnie, ale cóż. Skoro ma być tyle skille to musi tak być ;) Ewentualnie można zrobić jak switchskill1 <obecnyskilli> <skilljakiegochcemy>. Ta komenda pozwalałaby, na zamianie miejscami skille. Np. jak mamy 5 skilli, to zamiast bindować od f1 do f5 to można zbindować dwa skille na "f" "v" i jak mam Zielony Deszcz pod "f" to piszemy switchskill1 <skillobecny> <skilljakiegochcemy> i wtedy podmieniają się skille.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#25 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 12.09.2011 20:16

Postaram się zrobić jakiś zarys początkowy klasy oraz levele tylko najgorsze jest to że nie robię tylko tego ale jeszcze.

Web Mistrzostwa Fifa, Update Questy (znane z moich serwerów), Sklep automat, tribal, kilka osobnych pluginów.
No i dostałem jeszcze 3 serwery sponsorowane i 5 serwerów po promocji więc pasowało by to też zrobić.
Postaram się wcisnąć gdzieś to bo nie jest to dużo roboty.



Ahaaa.. Tylko, że trochę tak nie wygodnie, ale cóż. Skoro ma być tyle skille to musi tak być ;) Ewentualnie można zrobić jak switchskill1 <obecnyskilli> <skilljakiegochcemy>. Ta komenda pozwalałaby, na zamianie miejscami skille. Np. jak mamy 5 skilli, to zamiast bindować od f1 do f5 to można zbindować dwa skille na "f" "v" i jak mam Zielony Deszcz pod "f" to piszemy switchskill1 <skillobecny> <skilljakiegochcemy> i wtedy podmieniają się skille.


Można zastosować zmienną skill do danego skilla oraz dodać tablice z nazwami skillami + do używania skilla dodać używanie komend np skill1 itp no i do tego można dodać przejrzyste menu.
co do wymagań to łatwo zrobić np zrobimy że po ukończeniu danego questa dostajemy nowy czas np na klasę solider.

to robimy jakaś tam zmienną klasy i robimy

if(klasa_gracza == 2 && ma_skill == 1)
{
tu moc
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz ukończonej misji")
}

klasa_gracza == 2 // to przykładowo będzie solider.
Do tego rypnie się inne menu dla każdej klasy i zrobi się ze jak nie mamy ukończonej misji to mamy szare ; ]

Co do awansu klas można zrobić prostego ifa jeżeli nasz lvl na danej klasie jest powyżej danego lvl pokazuje nam inne menu ; ]

Użytkownik ELOS edytował ten post 12.09.2011 20:22

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#26 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 20:34

ELOS to z else jest trochę zbędne bo klasa bez misji to Visitor.
Po wbiciu 10lvl'a powinno graczowi pokazać się menu z wyborem questa, a w dalszym menu po wybraniu klasy co trzeba zrobić w tym queście.
Jeżeli to menu się nie pokazało to dać też jakąś komendę say /1job do pokazania tego menu.

A z tą mocą to tak powinno być też

if (sp[id] > 0 )
client_print(id, print_chat, "Nie masz punktów SP aby zwiększyć poziom skilla.")

Też powinno być Nie masz punktów SP aby aktywować skilla.
Najpierw trzeba aktywować skilla, a potem można dodawać lvl.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#27 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 13.09.2011 06:19

Z tym nie będzie problemu.

robimy po prostu menu np.
public Test(id)
{
new menu = menu_create("\rAdmin menu tymaczowo wszystko dla \yadmin_immunity", "Testa");
menu_additem(menu, "\wDodaj do xxx", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wDodaj do xxx", "2", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public Testa(id, menu, item)
{
inMenu[id] = false;
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(sp[id] > 0) //normalny skill
{
mocxx[id] ++
sp[id] --
}
else
if(sp[id] == 0)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz punktow sp")
}
}
 
case 2:
{
if(sp[id] > 0 && ma_skill[id] = 1) //gdy skill trzeba zdobyc
{
mocxx[id] ++
sp[id] --
}
else
if(sp[id] == 0)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz punktow sp")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz mozliwosci uzywania skilla numer 1")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

Zdaje mi się albo gdzieś nie zrobiłem klamry bo robię od razu na stronie to trochę tak ; p,

A co do uzywania mocy przez klas zrobił bym menu w którym będą warunki.

if(ma_klase == 1)
{
menu 1
}
else
if(ma_klase == 2}
{
menu 2
}

itp.


Jeżeli ci chodzi o wpierw aktywacje skilla to trzeba utworzyć kolejną zmienną która będzie odpowiadała za to że już mam skilla i po prostu robimy ze jeżeli chcemy aktywować skilla i np mamy 50sp to naciskamy i tyle ;P.

Są też skille pasywne, ale ogółem powinny być bindy na F1 - F9.

Kolejny edit ; p

Nie radził bym robić auto binda więc można zrobić coś na bazie zombie moda że gdy naciśniemy m to wyskakuje nam menu ; ]

Użytkownik ELOS edytował ten post 13.09.2011 06:17

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#28 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 18.09.2011 19:13

ELOS czy ktoś już się podjął napisania wstępu?
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych