Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Rose Mod - Pomysl

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 16.05.2011 11:01

Jest to propozycja moda do stworzenia.

R.O.S.E czyli gra MMORPG.

Dołączona grafika

LVL: 220
MAX HP: 8000
MAX MP: 8000

Postacie:

Vistor:
Brak klasy, aby mieć jedną z poniższych klas trzeba wykonać questa.
Bronie: Pistolety, na początek dostaje Five Sevens, dostaje automatycznie po dołączeniu do gry, jeżeli jest vistorem. Po wbiciu piątego lvl'a może kupić glocka, jak go kupi i założy to co rundę glocka dostaje. Od 10 lvl'a może USP i to wszystko. Można zrobić coś takiego jak bank broni.

Muse:
Jest to magik, który na start ma o wiele więcej many i inteligencja daje mu więcej many niż normalnej postaci.
Bronie: Ręce, tylko skille - fireballe itd.

Hawker
Jest to bardziej postać która jest szybka, w hawkerze dajemy w dexterity. Dexterity daje hawkerowi więcej szybkości (zręczności) niż normalniej klasie.
Bronie: Shoutgany, mp5, uzi itd.
Każda broń oczywiści od innego lvl'a. Tak jak vistor.

Dealer
Czyli bazuka, albo broń. Nie pamiętam jakie staty mu więcej dawały.
Bronie: Deagl, AWP itd. ciężarne bronie.

Soldier
Zawsze tam z jakimś mieczem czy coś, str. mu daje więcej HP i siły niż każdej innej klasie.
Bronie: Raczej AK, M4 itd.


Te cztery klasy, to są podstawowe.
Questa na klase można zrobić od 10lvl'a.
Można zrobić npc na respie tak jak w pokemodzie czy coś i od niego questy brać.
Oczywiście na każdą klasę inny quest.
Podchodzimy do npc czy w menu i wybieramy klase.

Przykładowe questy:

Muse
Ulecz razem 500HP przyjacielom z drużyny (jakby vistor mógł zdobyć skilla na lecznie)

Hawker:
Zabij 10 przeciwników w dwie rundy.

Dealer:
Rozbrój lub połóż 3 bomby na mapie.

Soldier:
Zabij 50 przeciwników w nie określonym czasie.

Oczywiście to są przykłady i quest na 1nd job powinien być łatwy i z paru poziomów.
Czyli że jak idę na Hakwera, najpierw zabijam 10 przeciwników w dwie rundy, jak wykonałem zadanie, to wracam się do NPC i biorę następne zadanie.
Z 4 zadania na 1nd job.

Od 70lvl'a można zrobić questa na 2nd joba.

Postacie:
Muse: Cleric/Mag
Hawker: Scouter/Rider
Dealer:Artist, Bourgeois
Solider: Knight, Champ

Quest powinien się składać też z 4-8 zdań i powinno być cholernie trudno, najlepiej jak się zacznie questa na 70 lvlu to się skonczy na około 90-120.

W modzie też powinno znaleźć się dużo skilli, na skille wymagany lvl + ps czy co tam było na włączenie skilla.
To ps czy jak się nazywało dawał lvl chyba 3.

Bronie co wyzszy lvl powinny dawac wiecej dmg i jakies bonusy np. +20 do inteligencji itd.

Statystyki:

Strenght
Dexterity
Int

W tym jest pewnie pelno bledow, jak i ortograficznych jak i w modzie.
Dawno w rose nie gralem, ale mod moze wyjsc super.
Wlasnie sciagam rose to sobie przypomne to i owo i edytuje post.
To jest temat do dyskutacji, wiec dyskutujmy, a i moze ktos gra w rose czy gral i wiecej pamieta.

Użytkownik Raku129 edytował ten post 16.05.2011 17:56

  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 16.05.2011 16:06

Jestem ZA!

#3 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 16.05.2011 18:01

Zacząłem grać znów w rose i zauważyłem że co lvl dostaje się 1 SP do skilli i chyba jakoś 16 SP do statystyk a to co lvl chyba inaczej.
Każde 1SP w skillach można dać na skill.
Jeden SP może wbić 1lvl skilla, lub nauczyć nowego.

Statystyki:
- STR
- DEX
- INT
- CON
- CHA
- SEN

te rzeczy dodają do:
- Attack
- Defense
- M-def
- Accuracy
- Criticial
- Dodge
- A-Speed
- M-Speed

Jak ma być ten mod to raczej porządnie zrobiony.
MySQL i nVault.

Skille można restartować do 40lvla.

W grze jest coś takiego jak Clan, Clan Point itd.

Zauważyłem teraz też że coś się zmieniło i questa na drugą klasę robi się na 100lvlu.

Użytkownik Raku129 edytował ten post 16.05.2011 18:26

  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 16.05.2011 19:48

Jestem Za

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.05.2011 20:36

Pomysł fajny i wykonalny, jestem za. Jak będziesz potrzebował pomocy w czymś to pisz domnie na pw, steam czy tam że gg, mam gotowy kod na bazuke i mogę też zrobić ci zapisy leveli ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 16.05.2011 20:55

Ja daje tylko pomysł.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 16.05.2011 20:58

to rose nie jest podobne do tales of pirates? xD
  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.05.2011 07:47

pomoge w razie Co ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.05.2011 15:01

hmm może i fajne ale ja to bym wolał mod w stylu sacreda bo to teoretycznie to samo
  • +
  • -
  • 0

#10 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 15:28

Ktoś będzie brał się za moda?
Jak jakieś pytania to do mnie prywatnie lub tutaj.

Da się nawet większość skilli zrobić np. jak ma knight i mag takie spadające kolce z czarnej chmury które zabijają, to coś w stylu spadających głazów w pokemodzie.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#11 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 12.09.2011 15:55

Podejmę się go jeżeli będę miał czas. Mod wydaję się fajny największy problem będzie z estetyką kodu o_O

Praktycznie nie jest to trudne zwykły exp mod + statystyki najgorzej będzie z tymi mocami typu fireball itp bo akurat do firebala nie trzeba modela ale domyślam się że jednak do tego moda jakieś sprity lub modele będzie trzeba zrobić natomiast tego nie potrafię.

Użytkownik ELOS edytował ten post 12.09.2011 15:59

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#12 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 16:05

Tak z mocami by było chyba ciężko.
Najpierw by trzeba było zacząć od podstawowych rzeczy pisać.

- Klasy (Visitor - brak klasy, quest nie wykonany).
- Na 10LVL Quest na klasę, 4 klasy do wyboru.
- Na 100LVL Quest na 2 klasę z każdej klasy są pod dwie klasy czyli np. na pierwszym queście zrobiłeś na hawkera to potem wybierasz między scoutem a raiderem.
- Poziomy, Max 220 LVL / HUD.
- Zapis nvault, sql - nick/steamid/nick dla ns, steamid dla steam.
- Statystyki.
- Maksymalnie punktów w jednej statystyce to 300. Chyba żeby jeszcze itemy jakieś dodawały, ale taktowe by były? Bo wątpię.

To wszystko to podstawy, jeżeli to będzie zrobione można rozmawiać dalej :)

Użytkownik Raku129 edytował ten post 12.09.2011 16:07

  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#13 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.09.2011 17:48

Skoro już dajesz propozycje moda, to napisz coś o nim... skąd ja mam wiedzieć co to znaczy?

Statystyki:
- STR
- DEX
- INT
- CON
- CHA
- SEN

  • +
  • -
  • 0

#14 De^lete

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2011 18:00

no to może wspólnie coś zdziałamy :) ?
  • +
  • -
  • 0

#15 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 12.09.2011 18:11

@@OffTop
De^lete po twoich postach:
chciałem zapytać jak zwiększyć lvl z 301 na 4001 ? Generowałem exp w tabeli exp'a dodałem go do Cod'a potem skompilowałem ale nadal jest maxymalny lvl 301 wie ktoś co

Nie da się z tobą pracować

@@Topic.

Rada na to jest prosta.

Początek pracy na modem:

1. Pomysł.

 
2. Zebranie grupy i podzielenie się na role.
3. Początek realizacji moda.
4. Można jakąś zapowiedź zrobić i ludzie dodadzą pomysły.
5. I dalsza kontynuacja moda.


#16 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.09.2011 18:28

Nie przymula was to, że kolejny mod będzie podobny do Diablo I CoD ? Kolejne wbijanie statystyk do HP, DMG etc.
Trza wymyślić coś oryginalnego, porządnego. Nie chodzi mi, że pomysł RoseMOD jest do bani, lecz do bani jest to, że kolejny "klon" Cod i DiabloModa.
Proponowałbym coś w stylu war3ft. Chodzi mi np. oto, że gracz, który zaczyna grę, wybiera jedną z dwóch postaci, którą można grać od 1lvl. Na początek wyskakuje lista skilli do wyboru(można wybrać 2) które do obecnej klasy zapiszą się na zawsze(komendą można zresetować skille) Skille można ulepszać poprzez wbijanie punktów w statystyki np. Siła odpowiada za dmg skilla, Inteligencja za zasięg. Potem gdy gracz wbije odpowiedni lvl, to może wybrać sobie kolejną, lepszą klasę(lepsza w sensie będzie można wybrać inne nowe skille, które są dostępne od tego lvl)No i tak dalej i tak dalej. Proszę nie krytykować mojego pomysłu, a zwłaszcza nie życzę sobie takich komentarzy jak "Kolejny, co myśli że łatwo to zrobić" "radim jak żeś taki kozak to zrób sam"! Wiem, że to nie lada wyzwanie, ale to tylko pomysł

@@up

Statystyki:
- STR
- DEX
- INT
- CON
- CHA
- SEN

Nie trudno się domyślić co to znaczy, ale jak ktoś nie wiem to wytłumaczę.
STR(strenght) - siła
DEX(dexstrity) - zręcznosc
INT(intelligence) - inteligencja
CON(condition) - kondycja
CHA(charisma) - charyzma
SEN(-) - tego to już sam nie wiem
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#17 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 18:32



Skoro już dajesz propozycje moda, to napisz coś o nim... skąd ja mam wiedzieć co to znaczy?

Statystyki:
- STR
- DEX
- INT
- CON
- CHA
- SEN


I. Statystyki

Strength (STR)
- Zwiększa maximum życia (HP)
- Zwiększa maxymalną pojemność plecaka (więcej możemy nosić)
- Zwiększa obronę (DEF)
- Zwiększa obrażenia broni na krótki dystans co 1.0 punkta? (nie potwierdzone dokładnie co ile)
- Zwiększa obrażenia broni na długi dystans co 2.5 punkta? (nie potwierdzone dokładnie co ile)

Dexterity (DEX)
- Zwiększa szanse na unik (AVO)
- Zwiększa szybkość poruszania się (M-Spd)
- Zwiększa obrażenia łuków i Katarów co 1.0 punkta? (nie potwierdzone dokładnie co ile)
- Zwiększa obrażenia broni na krótki dystan co 2.5 punkta? (nie potwierdzone dokładnie co ile)

Intelligence (INT)
- Zwiększa maximum many (MP)
- Zwieksza obronę na magie (M-Def)
- Zwiększa obrażenia zadawane przy pomocy czarów (M-Atk)

Concentration (CON)
- Przyspiesza regeneracje życia/many (HP/MP)
- Zwiększa wszystkim typom broni celność (HIT)
- Zwiększa obrażnenia pistoletów
- Zwiększa szanse na sukces podczas craftowania przedmiotu.

Charm (CHA)
- Zwiększa agresywność moba przeciwko graczom (w małym stopniu)
** To nie dotyczy potworów Żółtych, Zielonych, Niebieskich, Szarych.
** To ma Bardzo duży wpływ na potwory Pomarańczowe, Czerwone, Filoetowe.
** Niektóre potowry z dużo mniejszym lvlem mogą od Ciebie uciekać podczas walki.
- Zwiększa nagrody za questy (doświadczenie, pieniądze, ilość itemów za quest)
- Zwiększa drop itemu questowego (w małym stopniu)
- Zwiększa drop rzadkiego itemu (w małym stopniu)

Sensibility (SEN)
- Zwiększa szanse na krytyczne uderzenie
*** Info :: Wymagane jest okło 200 SENa aby osiagnąć 100% szanse na uderzenie krytyczne.
- Zwiększa obrażenia zadawane przez skill (w małym stopniu)
- Zwiększa wytrzymałość itemu stworzeonego z craftu.
-zwiększa jakoś craftowanego itemu.

-------------------------------------------------------
Informacje z gry o statystykach.

Nie przymula was to, że kolejny mod będzie podobny do Diablo I CoD ? Kolejne wbijanie statystyk do HP, DMG etc.
Trza wymyślić coś oryginalnego, porządnego. Nie chodzi mi, że pomysł RoseMOD jest do bani, lecz do bani jest to, że kolejny "klon" Cod i DiabloModa.
Proponowałbym coś w stylu war3ft. Chodzi mi np. oto, że gracz, który zaczyna grę, wybiera jedną z dwóch postaci, którą można grać od 1lvl. Na początek wyskakuje lista skilli do wyboru(można wybrać 2) które do obecnej klasy zapiszą się na zawsze(komendą można zresetować skille) Skille można ulepszać poprzez wbijanie punktów w statystyki np. Siła odpowiada za dmg skilla, Inteligencja za zasięg. Potem gdy gracz wbije odpowiedni lvl, to może wybrać sobie kolejną, lepszą klasę(lepsza w sensie będzie można wybrać inne nowe skille, które są dostępne od tego lvl)No i tak dalej i tak dalej. Proszę nie krytykować mojego pomysłu, a zwłaszcza nie życzę sobie takich komentarzy jak "Kolejny, co myśli że łatwo to zrobić" "radim jak żeś taki kozak to zrób sam"! Wiem, że to nie lada wyzwanie, ale to tylko pomysł

@@up

Statystyki:
- STR
- DEX
- INT
- CON
- CHA
- SEN

Nie trudno się domyślić co to znaczy, ale jak ktoś nie wiem to wytłumaczę.
STR(strenght) - siła
DEX(dexstrity) - zręcznosc
INT(intelligence) - inteligencja
CON(condition) - kondycja
CHA(charisma) - charyzma
SEN(-) - tego to już sam nie wiem


Prawie nic o tym modzie/grze nie wiesz a już mówisz że to klon diablo czy cod'a.
A i tutaj nie masz wyboru klasy. Jesteś visitorem, od 10lvl'a możesz robić questa na pierwszą klasę i wybierasz jeden z czterech.

Zastanawiam się czy clericowi można dać jakieś buffy w cs'ie, na pewno powinien mieć uleczanie, a czy da się buffy?

Użytkownik Raku129 edytował ten post 12.09.2011 18:35

  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#18 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.09.2011 18:36

Człowieku ja nie mówię, że gra jest kolnem diablo,/cod'a tylko, że takie pomysły wylatują, aby zrobić moda ala Diablo/com
Miałem styczność z tą grą, ale nie jest w moim typie. Ale spodobała mi się

Użytkownik radim edytował ten post 12.09.2011 18:41

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#19 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 12.09.2011 18:43

Człowieku ja nie mówię, że gra jest kolnem diablo,/cod'a tylko, że takie pomysły wylatują, aby zrobić coś jak diablo.
Miałem styczność z tą grą, ale nie jest w moim typie. Ale spodobała mi się


Uwierz mi że to nie będzie kolejny klon diablo.
Ale trzeba w parę osób nad dalszymi pomysłami myśleć.

Na pewno po tych czynościach co wcześniej wypisałem można zrobić już skille +skill menu.
To jest skill menu do zdobywania skilli za SP.
Jeden lvl lub nowy skill to 1 SP, 1 SP dostajemy co LVL.

np.

(nazwy napisałem przypadkowe :D)

1. Niebieski Sztorm 1LVL
2. Zielony Deszcz 2LVL

Po naciśnięciu na zielony deszcz, jeżeli nie spełnia do aktywacji skilla, powinno napisać np. na say Musisz mieć 1SP oraz Niebieski Sztorm 5LVL.
Jeżeli skill nie jest aktywowany, gracz go nie posiada to powinno pisać na szaro.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#20 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.09.2011 18:54

Dobra wierzę ;pp
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Ma być kilka skilli ? Czyli, że bindów będzie na całą klawiature xD
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych