Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zoom celownika na wszystkich broniach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 20:10

Mógłby mi ktoś napisać taki kod ze jest przybliżenie jak w AUG dla klasy Jerhyn na wszystkich broniach
  • +
  • -
  • 0

#2 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 15.05.2011 20:27

w:
public client_PreThink ( id ) 


na koncu dodaj:
	new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}


Dodano 15 maj 2011 - 20:28:
chyba powinno dzialac

Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 15.05.2011 20:27

  • +
  • -
  • 0

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 20:39

i to jest przybliżenie na wszystkich broniach deagl shotgun i innych...?
  • +
  • -
  • 0

#4 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 15.05.2011 20:44

tak. A zreszta sprawdz :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 20:50

sprawdzę :slini:
  • +
  • -
  • 0

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 15.05.2011 21:47

Mi się wydaję, że powinno być zamienione :

if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){


... na:

if (weapon !=CSW_KNIFE || weapon != CSW_AWP || weapon != CSW_SCOUT){


&& - "i"
|| - "lub"

A co do reszty to nie mam głowy teraz sprawdzać.

Pozdrawiam
~ ogieR-



@@EDIT:

Brak jednej zamykającej klamry.

if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}


Użytkownik ogieR- edytował ten post 15.05.2011 21:53

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 21:52

ogier możesz rzucić na to okiem w wolnej chwili poprawić i podać mi kod?
  • +
  • -
  • 0

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 15.05.2011 22:04

if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==xxx &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}

działa na 100%
  • +
  • -
  • 0

#9 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2011 05:20

stachu i kumam ze wklejam to na sam koniec i tyle? czy coś jeszcze muszę dopisać?
  • +
  • -
  • 0

#10 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 16.05.2011 05:42

Skoro Stachu123 tak tego pewny jesteś to okey. A co do wypowiedzi UP.. Wklejach to na sam koniec w :

public client_PreThink ( id )


Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#11 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 16.05.2011 08:43

ja używam innej opcji, wrzuć gdzieś nad plugin_init

new hasZoom[33];

w client_connect dopisz

hasZoom[id] = false

w client_disconnect

hasZoom[id] = false

i w public public client_PreThink dodaj

if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && player_item_id[id] == nr itemu)
{
new szClip, szAmmo
new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id])
{
hasZoom[id] = true;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100);
}
else if (hasZoom[id])
{
hasZoom[id] = false;
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0);
}
}

Użytkownik góruś edytował ten post 16.05.2011 10:04

  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych