Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada kupowania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 15.05.2011 17:27

Siema, znalazlem na forum cos takiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

static const buy_classes[][] = {
	"func_buyzone",
	"info_map_parameters"
}


public plugin_precache(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
	new szClassName[32];
	
	if(szParam[0])
		copy(szClassName, 31, szParam);
	else
		entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
	
	for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
		if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
			if(is_valid_ent(ent))
				return true;
		}
	}
	return false;
}
public pfn_spawn(ent){
	if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
		remove_entity(ent);	
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
	new ent = create_entity("info_map_parameters");
	DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
	DispatchSpawn(ent);
}


Dodalem to do COD'a i wszystko ladnie dziala, tylko ze teraz chcialbym, aby jedna z klas mogla kupowac bronie. Gdzie mam wsadzic warunek?
  • +
  • -
  • 0

#2 jackraymund

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Imię:asdf
  • Lokalizacja:asdf
Offline

Napisano 15.05.2011 21:55

ja bym zrobił tak
do głównej funkcji która blokuje bronie
if(!is_user_alive(i) || !(get_user_flags(i) & ADMIN_ADMIN))
}
}
else
{
funkcja blokowania
}
akurat posłużyłem się flagą

1 dzień bawie się skryptowaniem w tym języku, więc mogłem się pomylić
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2011 22:07

Ten plugin blokuje kupowanie przez konfigurację środowiska, czyli dla wszystkich. Do blokowania kupowania przez konkretnych klientów trzeba użyć blokowania poszczególnych komend jak buy, wszystkie autobuye i rebuye + nazwy broni (spora część z nich ma 2 warianty komendy). Jak sam widzisz pełno roboty :)
  • +
  • -
  • 1

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2011 22:17

A może tak

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"
#define fm_set_user_nobuy(%1) set_pdata_int(%1, 235, get_pdata_int(%1, 235) & ~(1<<0))

public plugin_init(){
register_plugin("Blokada kupna", VERSION, "diablix");
register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "msgStatusIcon");
}

public msgStatusIcon(iMsgId, MSG_DEST, id){
if(KLASA_GRACZA[id] == TWOJA_KLASA) return 0; //JEZELI GRACZ POSIADA DANA KLASE TO KAZEMY DALEJ NIE SPRAWDZAC

static szIcon[5];
get_msg_arg_string(2, szIcon, 4);
if(szIcon[0] == 'b' && szIcon[2] == 'y' && szIcon[3] == 'z'){ // 1 = b 3 = y 4 = z
if(get_msg_arg_int(1)){
fm_set_user_nobuy(id);
return 0;
}
}
return 0;
}

Użytkownik diablix edytował ten post 15.05.2011 22:25

  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2011 22:24

jak działa to metoda idealna :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 22:54

diablix muszisz z ta ikonka buyzone kombinowac.
  • +
  • -
  • 0

#7 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 00:30

Sprawdziłem u siebie i działa (linux)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"
#define fm_set_user_nobuy(%1) set_pdata_int(%1, 235, get_pdata_int(%1, 235) & ~(1<<0))
new g_MsgIcon;

public plugin_init(){
register_plugin("Blokada kupna", VERSION, "diablix");
g_MsgIcon = get_user_msgid("StatusIcon");

register_message(g_MsgIcon, "msgStatusIcon");
}

public msgStatusIcon(iMsgId, MSG_DEST, id){
if(KLASA_GRACZA[id] == TWOJA_KLASA) return 0; //JEZELI GRACZ POSIADA DANA KLASE TO KAZEMY DALEJ NIE SPRAWDZAC

new szIcon[5], iArg;
get_msg_arg_string(2, szIcon, 4);
iArg = get_msg_arg_int(1);

if(szIcon[0] == 'b' && szIcon[2] == 'y' && szIcon[3] == 'z'){ // 1 = b 3 = y 4 = z
if(iArg){
/*set_msg_arg_int(1, 0, iArg); nie jestem pewien od ktorego argumentu zaczyna sie odliczanie*/
message_begin(MSG_ONE, g_MsgIcon, {0,0,0}, id);
write_byte(0);
write_string("buyzone");
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(0);
message_end();

fm_set_user_nobuy(id);
return 0;
}
}
return 0;
}

Użytkownik diablix edytował ten post 16.05.2011 00:38

  • +
  • -
  • 1

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.05.2011 06:31

zamiast wysyłać nowej wiadomości możesz zmienić wartość aktualnej, set_msg_arg_int()
  • +
  • -
  • 0

#9 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 18.05.2011 14:23

dzięki wielkie ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych