#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}
public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];
if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}
Dodalem to do COD'a i wszystko ladnie dziala, tylko ze teraz chcialbym, aby jedna z klas mogla kupowac bronie. Gdzie mam wsadzic warunek?


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










