Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

1/3 szansy zamrożenia wroga z kosy

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 21.05.2011 14:29

jak chcesz całkowite spowolnienie (będzie się poruszał 99 razy wolniej)

new speeds
if(DemageTake[id]==1)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
if(HasFlag(id,Flag_Freeze))
{
agi=(BASE_SPEED/99)
set_task(4.0,"unfreeze",id)
}


żeby nie strzelał możesz sobie przerobić ten plugin Fire Rate Control - AMXX.pl: Support AMX Mod X i ustawić szybkość strzału na "0"

----------------------

Moc do klasy:

na górze sma
new c_zamrozenie[33]



w public Roundstart:
if(player_class[i]==Twoja_Klasa)
c_zamrozenie[i]=0


w menu wyboru klasy, na górze:
c_zamrozenie[id]=0


w menu wyboru klasy, pod Twoja_Klasa
c_zamrozenie[id]=1


i podmieniasz linijke w kodzie Frezzy'ego na:

if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zamrozenie[attacker_id] > 0 && c_zamrozenie[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id) && bron==CSW_KNIFE && losowanie==1)


#22 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 21.05.2011 14:45

A da się zrobić na moc do klasy, moc nozową, żeładuje sobie te zamrażające pociski?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#23 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.05.2011 16:07

Tak sebul z tego co wiem jest random_num(x,y)
x- liczba początkowa przedziału
y- liczba końcowa przedziału
czyli tak jak w matmie stanowi to zbiór wartości <x,y>
Włącznie z liczbami x i y :)

A jak już chcesz koniecznie to random czy jakoś tak to zrób to tak :)


public add_bonus_freeze(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new random = random_num(3,5)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
new losowanie = random
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zamrozenie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id) && weapon==CSW_KNIFE && losowanie==1)
{
if(DemageTake[id] == 0)
DemageTake[id] = 1
AddFlag(id, Flag_Freeze)
}
}
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}


ale mniej na około będzie

public add_bonus_freeze(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
new losowanie = random_num(3,5)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zamrozenie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id) && weapon==CSW_KNIFE && losowanie==1)
{
if(DemageTake[id] == 0)
DemageTake[id] = 1
AddFlag(id, Flag_Freeze)
}
}
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}

Użytkownik ::Gogiel:: edytował ten post 21.05.2011 16:11

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#24 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.05.2011 16:44

Tak sebul z tego co wiem jest random_num(x,y)
x- liczba początkowa przedziału
y- liczba końcowa przedziału
czyli tak jak w matmie stanowi to zbiór wartości <x,y>
Włącznie z liczbami x i y :)

A jak już chcesz koniecznie to random czy jakoś tak to zrób to tak :)


public add_bonus_freeze(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new random = random_num(3,5)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
new losowanie = random
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zamrozenie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id) && weapon==CSW_KNIFE && losowanie==1)
{
if(DemageTake[id] == 0)
DemageTake[id] = 1
AddFlag(id, Flag_Freeze)
}
}
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}


ale mniej na około będzie

public add_bonus_freeze(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
new losowanie = random_num(3,5)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zamrozenie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id) && weapon==CSW_KNIFE && losowanie==1)
{
if(DemageTake[id] == 0)
DemageTake[id] = 1
AddFlag(id, Flag_Freeze)
}
}
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}

Yyyy...?? Nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
Nie wiem czy wiesz, ale random używa się w ten sposób "random(3)" i z tego losowana jest liczba z przedziału od 0 do 2, więc to co Ty tutaj napisałeś to jak dla mnie jest trochę śmieszne i głupie...
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#25 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.05.2011 17:10

Aha nom spoko :)
To niech ktoś ten post usunie :)

Mało się znam i masz racje to było głupie ;)

Użytkownik ::Gogiel:: edytował ten post 21.05.2011 17:10

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#26 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 22:46

Może ktoś pomóc żeby przy zamrażaniu nie dało się strzelać bo nie umiem

Dodano 22 maj 2011 - 17:06:
Refresh

Użytkownik alien123 edytował ten post 21.05.2011 22:47

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych