Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dmg x2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 11.05.2011 20:51

Mam taki problem Kolega (KariiO) Powiedzial mi jak zrobic dmg u klasy x2 i bedzie to pokazywalo w bullet damage
ale jest blad w tej linijce.
if (player_class[attacker_id]==Cichy_Morderca)ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, attacker_id, 0.0+damage , 1)


to wycinek Public damage(id)

public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart

if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0)
{
new damage = read_data(2)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)

if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
}
if (player_class[attacker_id]==Cichy_Morderca)ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, attacker_id, 0.0+damage , 1)

if ((player_class[attacker_id]== Czarnoksieznik) && (zatrzymanie[id] == 0) && (weapon == CSW_DEAGLE))
{
zatrzymanie[id] = 1
set_speedchange(id)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,4)
set_task(x.5, "offzatrzymanie", id) ////////////za x czas
}

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)


Dodano 12 maj 2011 - 15:20:
refresh
  • +
  • -
  • 0

#2 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 12.05.2011 17:33

temat do zamknięcia, naprawione
  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych