Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy w enum


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2011 13:05

przy spawnie gracza dodaj case na klasy i w case ustaw ich moc, jeśli to prędkość to też musisz dodać curweapon

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#22 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 10.05.2011 19:42

public Odrodzenie(id){
        if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
                return;
       
        set_user_health(id, zycieklasy[klasagracza[id]])
        if(g_classes[id]==1)
        {
                set_user_armor(id, 500)
        }  
        if(g_classes[id]==2)
        {
                set_user_armor(id,900)
        } 

}

Coś takiego?

#23 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.05.2011 19:44

Tak.
  • +
  • -
  • 1

#24 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.05.2011 20:05

Switch jest optymalniejszy chyba że wolisz to można jeszcze tak

new const g_iArmorValues[] = { 0, 500, 900 };

public Odrodzenie(id){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return;

set_user_health(id, zycieklasy[klasagracza[id]])
set_user_armor(id, g_iArmorValues[g_classes[id]]);

}

  • +
  • -
  • 1

#25 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2011 22:45

pamiętaj że 0 to jest klasa 1 w enumach, chyba że dasz HUNTER = 1, i wtedy klasa HUNTER będzie pierwsza, bo na razie klasa HUNTER to klasa nr. 0

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#26 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 10.05.2011 22:57

dla przykładu switcha:

public Odrodzenie(id){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return;

set_user_health(id, zycieklasy[klasagracza[id]])
switch(g_classes[id])
{
case 0: set_user_armor(id, 500);
case 1: set_user_gravity(id, 0.5);
case 2:
{
set_user_gravity(id, 0.5);
set_user_armor(id, 500);
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#27 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.05.2011 14:01

może być jeszcze
switch(g_classes[id])
        {
                case HUNTER: set_user_armor(id, 500);
                case MAGE: set_user_gravity(id, 0.5);
                case KNIGHT: 
                {
                        set_user_gravity(id, 0.5);
                        set_user_armor(id, 500);
                }

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#28 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 11.05.2011 15:36

Ok każda pomocna odpowiedź dostała po plusie
Można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych