Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy w enum


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 06.05.2011 17:26

Sorka za odkop
ale napisałbyś mi ktoś z 5klasami w enum np. klasa1 klasa2 etc.
chce zobaczyć jak to się robi bo wszystkich wypowiedzi nie zrozumiałem.

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 22:12

nie wiem czy będzie działać ale powinno, pisane na odwal ;d
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN 		"New Plug-In"
#define VERSION 	"1.0"
#define AUTHOR 		"author"

#define MAX_PLAYERS 	32

enum _:g_classes
{
	HUNTER,
	MAGE,
	KNIGHT,
	VALKYRIE,
	WOLFFIGHTER
};

new const gsz_name_classes[ g_classes ][ ] = 
{
	"Hunter",
	"Mage",
	"Knight",
	"Valkyrie",
	"WolfFighter"
};
	
	
new g_player_class[ MAX_PLAYERS + 1 ];

public plugin_init( ) 
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	
	register_clcmd( "say /changeclass", "cmdChangeClass" );
	// Add your code here...
}

public cmdChangeClass( id ) 
{
	g_player_class[ id ] = random_num( 0, 4 ); /* losowa postac */
	client_print( id, print_chat, "Now you are a %s.", gsz_name_classes[ g_player_class[ id ] ] );
}

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 09:13

Ok, kompilować się kompiluje tylko:

g_player_class[ id ] = random_num( 0, 4 ); /* losowa postac */
Ja nie chce losowej postaci tylko tą która wybrałem.
A jak do tego zrobić publica i tam dawać moce klas? Bo z tutka tego nie zrozumiałem.
Plusiki będą.

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 13:08

to zrób menu na 5 klawiszy i ustaw
g_player_class[ id ] = key;
i to wszystko, moce możesz dodać np. na początku rundy

switch( g_player_class[ id ] ) 
{
     case 0: { /* mozesz tutaj dac np. dodatkowe zycie */ }
     case 1: { /* tu np. gravitke */ } 
     default: { /* dla reszty np. jakas bron */
}

i tak dalej

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 13:47

tak:?


public cmdChangeClass( id )
{
g_player_class[ id ] = 1;
g_player_class[ id ] = 2;
//g_player_class[ id ] = random_num( 0, 4 ); /* losowa postac */
client_print( id, print_chat, "Now you are a %s.", gsz_name_classes[ g_player_class[ id ] ] );
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9);
}


#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 19:09

tutaj ustawiłeś u gracza klasę 1, później 2, yyY?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 20:29

niewiem jak zrobic te key przy wybieraniu
JA PRZY CONST I ENUM NOWY JESTEM!!

#8 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 07.05.2011 20:48

Ale tu o menu akurat chodzi, a używanie enumów jest chyba jedną z najłatwiejszych rzeczy w pawn.
  • +
  • -
  • 0

#9 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 21:39

Grzyboo ja tego nie umiem i chce się nauczyć więc chce podstawowy plugin do zrozumienia.

#10 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 22:15

napisz najpierw jakiego menu używasz.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#11 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.05.2011 23:01

Grzyboo ja tego nie umiem i chce się nauczyć więc chce podstawowy plugin do zrozumienia.


Podstaw a moda już tworzysz? Gratuluję.
Dokumentacja AMXX, Tutoriale, Gotowe Funkcje, Pluginy, analizuj.
Naucz się trochę a potem bierz się za moda.

#12 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 08.05.2011 07:45

nie tworze moda tylko chcę się nauczyć!!
Jak analizować?, przeleciałem całego diablomoda i nic nie kumam ;f
Zróbcie przykładowy plugin to zrozumiem.
Bez jakichś mocy i napisać w case np. //Tu dodaj moc i będe czaił ;f

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 08.05.2011 11:10

nie tworze moda tylko chcę się nauczyć!!


To ucz się na prostszych pluginach, a nie wyjeżdżasz z czymś, czego w ogólne nie rozumiesz. Popatrz w dokumentacje, gotowe funkcje, tutoriale. Gdybyś byłna tyle mądry, to byś wiedział, że w tutorialach jest poradnik o enumeracji. Ale nie, Ty wolisz od razu pisać moda bo już jesteś pr0.

MoneyMod [|||||] - Wykonane 95% - Aktualizacje/Polepszenia

No, wcale. Przeczysz sam sobie.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 08.05.2011 11:11


#14 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.05.2011 16:23

tak offtopowo to tutaj już Ci napisałem, a on moneymoda tak pisze że wszystko na forum pyta hueheu ;d

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#15 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 09.05.2011 18:39

Zobaczymy czy wszystko będzie z forum jak wydam -.-
Poprosiłem o pokazanie jak to zrobić przykładowy plugin a każdy tu SPAMUJE!

#16 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.05.2011 20:13

Zobaczymy czy wszystko będzie z forum jak wydam -.-


Wydasz, czy nie wydasz.. Kolejny mod którego nikt nie będzie używać. Ehh. ; //

Wiem, spamuje. Ale muszę, bo nie lubię ludzi takich jak Ty.

#17 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 09.05.2011 20:15

nie zależy mi na tym czy ktoś wyda czy nie ale będe miał fakt z tego że to wydałem i to że pierwszy mój mod którego pisałem z duża pomocą amxx.pl
Więc najlepiej niech napisze GOliath slbo R3X bo oni to znaja
Z góry dzięki.
Napiszecie przykładowy plugin i close i po co spam?
Z góry dzięki

#18 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.05.2011 20:28

Więc najlepiej niech napisze GOliath slbo R3X bo oni to znaja

Nie porównuj mnie z R3X'em, bo ja przy nim to płotka jestem ;P. Dobra, masz tu trochę przerobiony plugin funfela z najprostszym menu, jakie jest.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#define MAX_PLAYERS 32

enum _:g_classes
{
HUNTER,
MAGE,
KNIGHT,
VALKYRIE,
WOLFFIGHTER
};

new const gsz_name_classes[ g_classes ][ ] =
{
"Hunter",
"Mage",
"Knight",
"Valkyrie",
"WolfFighter"
};


new g_player_class[ MAX_PLAYERS + 1 ];

public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );

register_clcmd( "say /changeclass", "cmdChangeClass" );
// Add your code here...
}

public cmdChangeClass( id )
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new menu = menu_create("Menu Klas", "ClassMenu");
for(new i=0; i<g_classes; i++)
menu_additem(menu, gsz_name_classes[i]);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ClassMenu(id, menu, key)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

g_player_class[id] = key;
client_print(id, print_chat, "Twoja klasa to: %s", gsz_name_classes[key]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#19 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 09.05.2011 21:08

ok 1 plus a jak do tego dodać skille?

#20 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.05.2011 22:01

Popatrz na pluginy Diablo, CodMod itp. Tam masz MASĘ przykładów. My za Ciebie moda nie zrobimy. Aczkolwiek Goliath chyba do tego dąży.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych