Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Klasy w enum
#1
Napisano 06.05.2011 17:26
ale napisałbyś mi ktoś z 5klasami w enum np. klasa1 klasa2 etc.
chce zobaczyć jak to się robi bo wszystkich wypowiedzi nie zrozumiałem.
#2
Napisano 06.05.2011 22:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" #define MAX_PLAYERS 32 enum _:g_classes { HUNTER, MAGE, KNIGHT, VALKYRIE, WOLFFIGHTER }; new const gsz_name_classes[ g_classes ][ ] = { "Hunter", "Mage", "Knight", "Valkyrie", "WolfFighter" }; new g_player_class[ MAX_PLAYERS + 1 ]; public plugin_init( ) { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ); register_clcmd( "say /changeclass", "cmdChangeClass" ); // Add your code here... } public cmdChangeClass( id ) { g_player_class[ id ] = random_num( 0, 4 ); /* losowa postac */ client_print( id, print_chat, "Now you are a %s.", gsz_name_classes[ g_player_class[ id ] ] ); }
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#3
Napisano 07.05.2011 09:13
g_player_class[ id ] = random_num( 0, 4 ); /* losowa postac */Ja nie chce losowej postaci tylko tą która wybrałem.
A jak do tego zrobić publica i tam dawać moce klas? Bo z tutka tego nie zrozumiałem.
Plusiki będą.
#4
Napisano 07.05.2011 13:08
g_player_class[ id ] = key;i to wszystko, moce możesz dodać np. na początku rundy
switch( g_player_class[ id ] ) { case 0: { /* mozesz tutaj dac np. dodatkowe zycie */ } case 1: { /* tu np. gravitke */ } default: { /* dla reszty np. jakas bron */ }
i tak dalej
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#5
Napisano 07.05.2011 13:47
public cmdChangeClass( id )
{
g_player_class[ id ] = 1;
g_player_class[ id ] = 2;
//g_player_class[ id ] = random_num( 0, 4 ); /* losowa postac */
client_print( id, print_chat, "Now you are a %s.", gsz_name_classes[ g_player_class[ id ] ] );
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9);
}
#6
Napisano 07.05.2011 19:09
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#7
Napisano 07.05.2011 20:29
JA PRZY CONST I ENUM NOWY JESTEM!!
#8
Napisano 07.05.2011 20:48
#9
Napisano 07.05.2011 21:39
#10
Napisano 07.05.2011 22:15
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#11
Napisano 07.05.2011 23:01
Grzyboo ja tego nie umiem i chce się nauczyć więc chce podstawowy plugin do zrozumienia.
Podstaw a moda już tworzysz? Gratuluję.
Dokumentacja AMXX, Tutoriale, Gotowe Funkcje, Pluginy, analizuj.
Naucz się trochę a potem bierz się za moda.
#12
Napisano 08.05.2011 07:45
Jak analizować?, przeleciałem całego diablomoda i nic nie kumam ;f
Zróbcie przykładowy plugin to zrozumiem.
Bez jakichś mocy i napisać w case np. //Tu dodaj moc i będe czaił ;f
#13
Napisano 08.05.2011 11:10
nie tworze moda tylko chcę się nauczyć!!
To ucz się na prostszych pluginach, a nie wyjeżdżasz z czymś, czego w ogólne nie rozumiesz. Popatrz w dokumentacje, gotowe funkcje, tutoriale. Gdybyś byłna tyle mądry, to byś wiedział, że w tutorialach jest poradnik o enumeracji. Ale nie, Ty wolisz od razu pisać moda bo już jesteś pr0.
No, wcale. Przeczysz sam sobie.MoneyMod [|||||] - Wykonane 95% - Aktualizacje/Polepszenia
Użytkownik GoldeN edytował ten post 08.05.2011 11:11
#14
Napisano 08.05.2011 16:23
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#15
Napisano 09.05.2011 18:39
Poprosiłem o pokazanie jak to zrobić przykładowy plugin a każdy tu SPAMUJE!
#16
Napisano 09.05.2011 20:13
Zobaczymy czy wszystko będzie z forum jak wydam -.-
Wydasz, czy nie wydasz.. Kolejny mod którego nikt nie będzie używać. Ehh. ; //
Wiem, spamuje. Ale muszę, bo nie lubię ludzi takich jak Ty.
#17
Napisano 09.05.2011 20:15
Więc najlepiej niech napisze GOliath slbo R3X bo oni to znaja
Z góry dzięki.
Napiszecie przykładowy plugin i close i po co spam?
Z góry dzięki
#18
Napisano 09.05.2011 20:28
Nie porównuj mnie z R3X'em, bo ja przy nim to płotka jestem . Dobra, masz tu trochę przerobiony plugin funfela z najprostszym menu, jakie jest.Więc najlepiej niech napisze GOliath slbo R3X bo oni to znaja
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define MAX_PLAYERS 32
enum _:g_classes
{
HUNTER,
MAGE,
KNIGHT,
VALKYRIE,
WOLFFIGHTER
};
new const gsz_name_classes[ g_classes ][ ] =
{
"Hunter",
"Mage",
"Knight",
"Valkyrie",
"WolfFighter"
};
new g_player_class[ MAX_PLAYERS + 1 ];
public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_clcmd( "say /changeclass", "cmdChangeClass" );
// Add your code here...
}
public cmdChangeClass( id )
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("Menu Klas", "ClassMenu");
for(new i=0; i<g_classes; i++)
menu_additem(menu, gsz_name_classes[i]);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ClassMenu(id, menu, key)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
g_player_class[id] = key;
client_print(id, print_chat, "Twoja klasa to: %s", gsz_name_classes[key]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#19
Napisano 09.05.2011 21:08
#20
Napisano 09.05.2011 22:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych