Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item najwieksza szansa 1/XJak zablokować losowanie itemów większych niż 1/3

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 07.05.2011 11:01

Cześć, jak zablokować losowanie itemów z szansą większą niż... np. tajemnica generała, podręcznik szpiega, pancerz nomexowy czy też morfina z szansą nie większa niż 1/3?
np, pancerz wygląda tak:
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}


a losuje się od 1/1 do 1/6 ... zbłądziłem już :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 07.05.2011 11:12

case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}


tam gdzie 3,6 to od ile do ile 3,6 od 1/3 do 1/6 itp. chyba xD

Użytkownik Aard edytował ten post 07.05.2011 11:13

  • +
  • -
  • 0

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 07.05.2011 11:23

no to tak przecież mam, ale losuje i tak 1/1 :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 07.05.2011 11:25

pancerz ma
case 26:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
                }

liczby 3,6 oznaczają że jest szansa od 1/3 do 1/6

podręcznik szpiega ma

case xx:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
                }

1,3 oznaczają od 1/1 do 1/3

jeżeli chcesz aby item miał maksymalnie np. 1/4 to dajesz 1,4 tylko że wtedy bd mógł się trafic też 1/1 1/2 1/3 :) chodzi o to że 1/4 będzie max.

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 07.05.2011 11:25

  • +
  • -
  • 0

#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 07.05.2011 11:32

no tak ja rozumiem Grzesiek ale zobacz na mój post na górze jest podane w random (3,6) czyli od 1.3 do 1.6 a na serwerze losują sie itemy 1/1, 1/2 gdzie wydawałoby się ze nie ma takiej możliwości :/
  • +
  • -
  • 0

#6 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 07.05.2011 11:34

pokaż mi wycinek z Take damage np. do podręcznika szpiega.

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 07.05.2011 11:38

  • +
  • -
  • 0

#7 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 07.05.2011 11:44

Ok, coś się zablokowało, wgranie na nowo pluginu o raz restart serwera pomogło.



Dodano 09 maj 2011 - 11:42:
No niestety, niby losujemy item z szansa tak jak chciałem od 1/3 ale po restarcie rundy item staje się 1/1?? Proszę o pomoc.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 09.05.2011 11:42

  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 09.05.2011 12:59

Może zmień:
random_num(3, 6);
na:
random(3, 6);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#9 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 09.05.2011 13:14

Po takiej zmianie nie da się skompilować pliku.
Sam tego nie znajdę bo siedzę i nic tu nie widać, proszę zerknijcie na .sma (prośba o korektę zbędnych ifów czy też tabulatorów jeżeli komuś wpadną w oko)
pozdrawiam.

Załączone pliki


Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 09.05.2011 13:14

  • +
  • -
  • 0

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 09.05.2011 13:47

Nie wiem czy dobrze skumałem, chcesz te itemy które wymieniłeś w pierwszy poście zrobić tak, aby nie trafiało się 1/1? np. w przypadku Tajemnicy Generała nie ma 1/LW szans tylko konkretnie jest damage = float(health);
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#11 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 09.05.2011 14:19

Nie, mam zrobione itemy typu morfina/pancerz nomexowy/tajemnica generala/ podrecznik szpiega tak ze najwieksza wartosc to 1/3 a najmniejsza 1/6 czyli random_num(3, 6) lecz item który otrzymamy jest np 1/3 tylko przez 1 rundę, jak zginiemy to w nowej rundzie item jest 1/1 i nie wiem jak to wyeliminować.
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 14:48

cos mi tu nie pasuje piszesz ze losuje itemy z 1/1 do 1/6 kod który dałes jest tylko dla jednego itemu wiec inne itemy moga losowac inne szanse , po wrzuceniu pliczku *.amxx zrestartuj serwer
  • +
  • -
  • 0

#13 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 09.05.2011 15:25

losowanie itemów z szansa od 1/3 do 1/6 już zrobiłem wcześniej, tylko teraz jest inny błąd.
wyżej jest moje całe .sma, itemy się losują z jakąś tam szansą ale, zabijasz gracza, dostajesz morfinę 1/6, potem giniesz i w nowej rundzie twoja morfina w magiczny sposób zostaje zamieniona z 1/6 na 1/1 i o to mi chodzi, jak ten błąd wyeliminować. Czy ja naprawdę tak nie jasno tłumaczę? :)

nowa runda - nie masz itemu
zabijasz gracza - dostajesz item (np. morfina 1/6)
giniesz
zaczyna się nowa runda - morfina zmieniła się z 1/6 na 1/1

nie wiem czemu tak jest, nie mogę znaleźć żadnego błędu a ludzi to irytuje. Tak samo w przypadku tajemnicy generala, pancerz nomexowy itp.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 09.05.2011 15:27

  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 17:36

chyba na dwóch klasach ci się tak tylko działo sprawdź
Załączony plik  qtm_codmod_K87.amxx   80,21 KB  3 Ilość pobrań

Załączony plik  qtm_codmod_K87.sma   77,7 KB  28 Ilość pobrań
  qtm_codmod_K87.amxx
  • +
  • -
  • 0

#15 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 09.05.2011 17:59

Po dokładnym przetestowaniu poprawionego .sma przez Ciebie jest tak:

Na 2 postaciach które mają wbudowane znikanie i godmode jeżeli nie mamy itemu z szansą (tzn np morfiny 1/5 czy tez pancerz 1/6 obojętnie) to nie możemy użyć umiejętności klawiszem E. Dodatkowo gdy otrzymamy item typu właśnie tajemnica generała czy też inny z szansą to wtedy możemy użyć umiejętności i item po użyciu owej umiejętności wskakuje o 1 wyższy czyli:
Gram klasa z znikanie/godmode
Wciskam E - brak reakcji
Zabijam i dostaje morfine 1/6
Wciskam E - umiejętność działa
Po użyciu item staje się o 1 lepszy czyli mam już morfinę 1/5 i tak do 1/0 aż można zejść

Bardzo proszę abyś sprawdził co powoduje taki błąd bo nie chciałbym rezygnować z tych klas. Serdecznie pozdrawiam

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 10.05.2011 09:45

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych