Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

emit sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2011 07:24

Witam.

Mam problem, otóż gdy chciałbym rzucić przykładowo jakiś granat, to mam coś takiego:

emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/rzut.wav", 0.9, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)


Ale nadal dźwięk jest niewłaściwy. Odgrywa, ale za ostry. PITCH_NORM - odpada. HIGH jest dobry, ale jak jeszcze zmienić odczucie tego dźwięku?
ATNN_ próbowałem 4 sposoby. Myślę, że to coś będzie z "flagą" -> 0, lecz jak to ustawić?

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.05.2011 07:31


#2 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 04.05.2011 13:05

to
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/rzut.wav", 0.9, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)

zamień na to:

emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/rzut.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2011 15:13

Hm, właśnie dźwięk wtedy, gdy był PITCH_HIGH był odpowiedni, ale jakby tu jeszcze inaczej troszkę zrobić? Wiem, że to możliwe na pewno.

A to co podałeś - gorsze.

#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 04.05.2011 19:48

a CHAN_AUTO na CHAN_STATIC
?

#5 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2011 20:44

No to też nie pomogło w zmianie głosu.

Btw. Te flagi są takie ->

#define SND_SPAWNING (1<<8) // we're spawing, used in some cases for ambients
#define SND_STOP (1<<5) // stop sound
#define SND_CHANGE_VOL (1<<6) // change sound vol
#define SND_CHANGE_PITCH (1<<7) // change sound pitch


chodzi oto -> 0, PITCH_HIGH)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych