Przykładowo wypłacę sobie 100 fragów.Kupuje np: Los i zamiast losować kupuje mi się Flesh.Aha i od razu wszystkie fragi zabiera.Czyli wypłacę 100 kupuje Smok'a za 4 fragi a zabiera 100 fragów.
Gdy wciskam "TAB" to te fragi nie znikają z tablicy.Ale w rzeczywistości ich nie ma!.
Czy dałoby się to poprawić?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init() {
register_plugin("Sklep HNS", "0.3", "Blak Rajder");
register_clcmd("say /sklep", "pokaz_sklep");
register_clcmd("say /kup", "pokaz_sklep");
register_clcmd("posiada_to", "juz_masz");
register_event("HLTV", "Reset", "a", "1=0", "2=0") ;
}
public pokaz_sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklep HNS", "menu_handler")
menu_additem(menu, "100hp - 10 fragow", "1", 0)
menu_additem(menu, "HE - 4 fragow", "2", 0)
menu_additem(menu, "FLASH - 4 fragow", "3", 0)
menu_additem(menu, "SMOKE - 4 fragow", "4", 0)
menu_additem(menu, "RESPAWN - 12 fragow", "5", 0)
menu_additem(menu, "LOS - 3 fragow", "6", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new iFragi = get_user_frags(id);
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 10)
{
set_user_frags(id, -10)
set_user_health(id, 100)
client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 2:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 4)
{
set_user_frags(id, -4)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles HE");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 3:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 4)
{
set_user_frags(id, -4)
give_item(id, "weapon_flashbang");
client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 4:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 4)
{
set_user_frags(id, -4)
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 5:{
if(!is_user_alive(id))
{
if(iFragi >= 12)
{
set_user_frags(id, -12)
spawn(id)
client_print(id, print_chat, "Odrodziles sie!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Zyjez! Nie mozesz sie odrodzic!");
}
menu_destroy(menu)
}
case 6:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 3)
{
set_user_frags(id, -3)
new losowanie = random_num(1, 4);
switch(losowanie)
{
case 1:{
set_user_health(id, 100);
client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp");
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles HE");
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_flashbang");
client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE");
}
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}Dodano 03 maj 2011 - 18:47:
@refresh
Nikt nie pomoże?
Użytkownik Fortes edytował ten post 03.05.2011 18:47


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









