Przykładowo wypłacę sobie 100 fragów.Kupuje np: Los i zamiast losować kupuje mi się Flesh.Aha i od razu wszystkie fragi zabiera.Czyli wypłacę 100 kupuje Smok'a za 4 fragi a zabiera 100 fragów.
Gdy wciskam "TAB" to te fragi nie znikają z tablicy.Ale w rzeczywistości ich nie ma!.
Czy dałoby się to poprawić?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Sklep HNS", "0.3", "Blak Rajder"); register_clcmd("say /sklep", "pokaz_sklep"); register_clcmd("say /kup", "pokaz_sklep"); register_clcmd("posiada_to", "juz_masz"); register_event("HLTV", "Reset", "a", "1=0", "2=0") ; } public pokaz_sklep(id) { new menu = menu_create("Sklep HNS", "menu_handler") menu_additem(menu, "100hp - 10 fragow", "1", 0) menu_additem(menu, "HE - 4 fragow", "2", 0) menu_additem(menu, "FLASH - 4 fragow", "3", 0) menu_additem(menu, "SMOKE - 4 fragow", "4", 0) menu_additem(menu, "RESPAWN - 12 fragow", "5", 0) menu_additem(menu, "LOS - 3 fragow", "6", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie") menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { new iFragi = get_user_frags(id); if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!"); } else { if(iFragi >= 10) { set_user_frags(id, -10) set_user_health(id, 100) client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp"); menu_destroy(menu) } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!") } } } case 2:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!"); } else { if(iFragi >= 4) { set_user_frags(id, -4) give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_chat, "Kupiles HE"); menu_destroy(menu) } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!") } } } case 3:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!"); } else { if(iFragi >= 4) { set_user_frags(id, -4) give_item(id, "weapon_flashbang"); client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA"); menu_destroy(menu) } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!") } } } case 4:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!"); } else { if(iFragi >= 4) { set_user_frags(id, -4) give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE"); menu_destroy(menu) } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!") } } } case 5:{ if(!is_user_alive(id)) { if(iFragi >= 12) { set_user_frags(id, -12) spawn(id) client_print(id, print_chat, "Odrodziles sie!") } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!") } } else { client_print(id, print_chat, "Zyjez! Nie mozesz sie odrodzic!"); } menu_destroy(menu) } case 6:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!"); } else { if(iFragi >= 3) { set_user_frags(id, -3) new losowanie = random_num(1, 4); switch(losowanie) { case 1:{ set_user_health(id, 100); client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp"); } case 2:{ give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_chat, "Kupiles HE"); } case 3:{ give_item(id, "weapon_flashbang"); client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA"); } case 4:{ give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE"); } } } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!") } } } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE }
Dodano 03 maj 2011 - 18:47:
@refresh
Nikt nie pomoże?
Użytkownik Fortes edytował ten post 03.05.2011 18:47