Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Pluginem Sklep


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mevios

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.05.2011 13:03

Czy umiałby mi ktoś pomóc i poprawić błędy w tym pluginie?
Przykładowo wypłacę sobie 100 fragów.Kupuje np: Los i zamiast losować kupuje mi się Flesh.Aha i od razu wszystkie fragi zabiera.Czyli wypłacę 100 kupuje Smok'a za 4 fragi a zabiera 100 fragów.
Gdy wciskam "TAB" to te fragi nie znikają z tablicy.Ale w rzeczywistości ich nie ma!.
Czy dałoby się to poprawić?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>


public plugin_init() {
        register_plugin("Sklep HNS", "0.3", "Blak Rajder");
        register_clcmd("say /sklep", "pokaz_sklep");
        register_clcmd("say /kup", "pokaz_sklep");
        register_clcmd("posiada_to", "juz_masz");
        register_event("HLTV", "Reset", "a", "1=0", "2=0") ;
}
public pokaz_sklep(id)
{       
        new menu = menu_create("Sklep HNS", "menu_handler")
        menu_additem(menu, "100hp - 10 fragow", "1", 0)
        menu_additem(menu, "HE - 4 fragow", "2", 0)
        menu_additem(menu, "FLASH - 4 fragow", "3", 0)
        menu_additem(menu, "SMOKE - 4 fragow", "4", 0)
        menu_additem(menu, "RESPAWN - 12 fragow", "5", 0)
        menu_additem(menu, "LOS - 3 fragow", "6", 0)
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
        menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{       
        new iFragi = get_user_frags(id);
        
        if (item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        new data[6], iName[64]
        new acces, callback
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
        
        new key = str_to_num(data)
        switch(key)
        {
                case 1:{
                        if(!is_user_alive(id))
                        {
                                client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
                        }
                        else
                        {       
                                if(iFragi >= 10)
                                {
                                        set_user_frags(id, -10)
                                        set_user_health(id, 100)
                                        client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp");
                                        menu_destroy(menu)
                                }
                                else
                                { 
                                        client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")     
                                }
                        }
                }
                case 2:{
                        if(!is_user_alive(id))
                        {
                                client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
                        }
                        else
                        {
                                if(iFragi >= 4)
                                {
                                        set_user_frags(id, -4)
                                        give_item(id, "weapon_hegrenade");
                                        client_print(id, print_chat, "Kupiles HE");
                                        menu_destroy(menu)
                                }
                                else
                                { 
                                        client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")     
                                }
                        }
                }
                case 3:{
                        if(!is_user_alive(id))
                        {
                                client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
                        }
                        else
                        {
                                if(iFragi >= 4)
                                {
                                set_user_frags(id, -4)
                                give_item(id, "weapon_flashbang");
                                client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA");
                                menu_destroy(menu)
                                }
                                else
                                { 
                                        client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")     
                                }
                        }
                }
                case 4:{
                        if(!is_user_alive(id))
                        {
                                client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
                        }
                        else
                        {
                                if(iFragi >= 4)
                                {
                                set_user_frags(id, -4)
                                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                                client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE");
                                menu_destroy(menu)
                                }
                                else
                                { 
                                        client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")     
                                }
                        }
                }
                case 5:{
                        if(!is_user_alive(id))
                        {
                                if(iFragi >= 12)
                                {
                                set_user_frags(id, -12)
                                spawn(id)
                                client_print(id, print_chat, "Odrodziles sie!")
                                }
                                else
                                { 
                                        client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")     
                                }
                        }
                        else
                        {
                                client_print(id, print_chat, "Zyjez! Nie mozesz sie odrodzic!");
                        }
                        menu_destroy(menu)
                }
                case 6:{
                        if(!is_user_alive(id))
                        {
                                client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
                        }
                        else
                        {
                                if(iFragi >= 3)
                                {
                                        set_user_frags(id, -3)
                                        new losowanie = random_num(1, 4);
                                        switch(losowanie)
                                        {
                                                case 1:{
                                                        set_user_health(id, 100);
                                                        client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp");
                                                }
                                                case 2:{
                                                        give_item(id, "weapon_hegrenade");
                                                        client_print(id, print_chat, "Kupiles HE");
                                                }
                                                case 3:{
                                                        give_item(id, "weapon_flashbang");
                                                        client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA");
                                                }
                                                case 4:{
                                                        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                                                        client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE");
                                                }
                                        }
                                }
                                else
                                { 
                                        client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")     
                                }
                        }
                }
        }
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_CONTINUE
}

Dodano 03 maj 2011 - 18:47:
@refresh

Nikt nie pomoże?

Użytkownik Fortes edytował ten post 03.05.2011 18:47

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych