Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Usuwanie klasy - Ninja i Terminator

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evo0

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2011 08:11

Siema. Chciałbym usunąć klasę Ninja i Terminator. Próbowałem , ale Ninja przesunęła się z lvl i wszystkim na klasę Terminator. Mógłby ktoś to zrobić żeby nie było wogóle. klasy Ninja i Terminator?. Daje .sma w załączniku. Leci + !!!

Załączone pliki


Użytkownik Evo0 edytował ten post 03.05.2011 08:12

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.05.2011 09:33

usuniesz klase tylko że te lvle się przesuną sam nad tym siedziałem sporo i nie udało mi się. Musiałbyś edytować również plik nValut ;)

Moge się mylić.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 03.05.2011 18:03

masz skasowane jednak przeskakiwanie lvl prawdopodobnie bd najlepiej usuń plik CodMod.vault

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.05.2011 10:20

Grzesiek on już to robił i się LVLe waliły więc po co robić?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 04.05.2011 11:14

zobacz jak usunał to jest wycinek z jego .sma

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Spadochroniarz, LukiLagger, Ciota, Bombowiec, Mysliwy, Rozpruwacz, Awupek, Szybcior, Partyzant, Pancernik, Jezus, Down, Skoczek, Terrorysta, SWAT, Kamikadze, Zolnierz, Assasin, Admin, Niko, Westernowiec, Grendier, Telegrafista, Szczotganowiec, Riflowiec, Policjant, QTM_Peyote, BombWlajaz, Minowiec, Sajjuk, Pavulon, Ninja, Terminator, Admiral, Zolnierzgrom, Predator, Gangster, Podpowiadacz };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 120, 300, 80, 300, 10, 160, 90, 120, 90, 300, 200, 50, 140, 120, 160, 110, 105, 145, 170, 130, 170, 120, 130, 100, 120, 145, 110, 150, 140, 100, 150, 130, 80, 130, 125, 140, 120, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.4, 5.0, 1.1, 2.0, 1.3, 1.0, 1.25, 1.9, 1.2, 0.8, 1.4, 2.0, 1.1, 1.15, 1.3, 1.3, 1.0, 1.35, 1.5, 1.2, 1.4, 1.4, 1.3, 1.0, 1.0, 1.3, 1.0, 1.5, 1.1, 1.0, 1.3, 1.4, 1.25, 1.0, 1.1, 1.2, 0.9, 1.1, 1.3};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 120, 180, 100, 800, 400, 100, 100, 100, 60, 90, 120, 170, 100, 40, 100, 60, 170, 145, 90, 100, 300, 0, 300, 0, 50, 0, 100, 175, 40, 70, 150, 200, 0, 140, 70, 100, 40, 100, 150 };
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych