Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 02.05.2011 16:53
1. Komenda /spec tylko dla admina z flagą "d". Jeśli ktoś może mi też wytłumaczyć jak zrobić, aby nie trzeba było czekać na koniec rundy żeby przejść do innego teamu (nieograniczona ilość zmian teamów w rundzie)
2. Plugin który będzie ochraniać każdego po respawnie przez 3sekundy. (nie ma to być na początku rundy, tylko po respawnie, plugin ma być na gungame)
3. Prosty plugin, który za każdą zabitą osobę daje nam +5hp
Pozdrawiam, + polecą za wszelką pomoc
#2
Napisano 02.05.2011 18:14
3.
#include <amxmodx>
#include <fun>
new g_cvarHPBonus;
public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );
register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );
g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
}
public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < 100 )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= 100 )
{
set_user_health( iKiller, 100 );
}
}
}
}
#3
Napisano 03.05.2011 13:15
Muszę też sprawdzić czy ta 3działa
#4
Napisano 03.05.2011 14:13
Komendy:
/spec - Przejście na spect.
/back - Powrót do poprzedniego teamu (ożywia od razu).
Wydaje mi się, że po respawnie (w tej samej rundzie) można już zmienić team, ale nie jestem pewien.
Załączone pliki
Użytkownik frN edytował ten post 03.05.2011 14:14
#5
Napisano 04.05.2011 11:28
Po pierwsze aby ktoś kto ma 100hp, mógł dostać do 105 (najlepiej max ustalić 125, tak jakby zabił 5osób z rzędu nic nie tracąc hp)
A po drugie, aby na chacie było napisane "[Nazwa sieci] Dostales 5hp za zabicie gracza xxx (tutaj zeby wyswietlały się nicki zabitych)
I jeszcze raz dzięki za pomoc
#6
Napisano 04.05.2011 14:21
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define VERSION "1.0"
new const gszFlaga[] = "d";
public plugin_init() {
register_plugin("Spectator", VERSION, "diablix");
register_clcmd("say /spec", "cmdSpec");
}
public cmdSpec(id){
if(!(get_user_flags(id) & read_flags(gszFlaga) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)) return;
user_silentkill(id);
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);
client_print(id, 3, "[AMXX] Zostales przeniesiony na specta");
}
#7
Napisano 04.05.2011 15:06
Wielkie dzięki Frn, jednak ten pierwszy kod z dodawaniem HP dało by radę trochę edytować?
Po pierwsze aby ktoś kto ma 100hp, mógł dostać do 105 (najlepiej max ustalić 125, tak jakby zabił 5osób z rzędu nic nie tracąc hp)
A po drugie, aby na chacie było napisane "[Nazwa sieci] Dostales 5hp za zabicie gracza xxx (tutaj zeby wyswietlały się nicki zabitych)
I jeszcze raz dzięki za pomoc
Proszę
Cvary:
amx_hp_bonus x - Ilość dodatkowego HP za zabicie
amx_hp_max x - Maksymalna ilość HP jaką może mieć gracz
amx_hp_prefix "Nazwa sieci" - Nazwa wyświetlana na początku wiadomości o dodatkowym HP
#include <amxmodx>
#include <fun>
new g_cvarHPBonus, g_cvarMaxHP, g_cvarPrefix;
public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );
register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );
g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
g_cvarMaxHP = register_cvar( "amx_hp_max", "125" );
g_cvarPrefix = register_cvar( "amx_hp_prefix", "Nazwa sieci" );
}
public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
new vName[ 32 ];
new szPrefix[ 32 ];
get_user_name( iVictim, vName, 31 );
get_pcvar_string( g_cvarPrefix, szPrefix, 31 );
if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) );
}
client_print(iKiller, print_chat, "[%s] Dostales %d HP za zabicie gracza: %s", szPrefix, hpbonus, vName);
}
}
}
Użytkownik frN edytował ten post 04.05.2011 15:29
#8
Napisano 04.05.2011 16:43
A jakbym chciał dodać jakieś kolory do tekstu wyświetlanego to wystarczy w cvarze zrobić !g ?
I jeszcze jedno z tym pluginem :
Spawn Protection - AlliedModders
Albo nie działa, albo działa inaczej niż powinnien... Trudno to wychwycić podczas gry, jednak ochrona nie działa z pewnością ustawionych w cvar 3sekund. Jest niby ta otoczka i wiadomość w HUD, ale zabić można. Czy da radę go edytować tak, że przy respawnie ( a nie starcie rundy/mapy) jest ta ochrona? I trwa ona te 3sekundy, chyba że w trakcie ochrony osoba strzeli w kogoś/coś?
#9
Napisano 04.05.2011 17:13
!g !t !n to tylko ad_manager ma bo tak napisany został
www.amxx.pl/dokumentacja i wyszukaj colorchat
tam opis masz czyli podmieniasz client_print od powyższego sma na Colorchat(iKiller, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales %d HP za zabicie gracza %s", szPrefix, hpbonus, vName)
nie testowałem ale powinno działać
#10
Napisano 04.05.2011 18:40
hpbonus.sma(43) : error 017: undefined symbol "GREEN" hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect hpbonus.sma(43) : error 001: expected token: ";", but found ")" hpbonus.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero hpbonus.sma(43) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.Tak nazwałem to w sma
client_print(iKiller, GREEN, print_chat, "[%s] ^x01 Dostales %d HP za zabicie gracza: %s", szPrefix, hpbonus, vName);
Pewnie źle coś zrobiłem
Może powinno być ,print_chat GREEN,
hm?
#11
Napisano 04.05.2011 19:06
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>
new g_cvarHPBonus, g_cvarMaxHP, g_cvarPrefix;
public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );
register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );
g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
g_cvarMaxHP = register_cvar( "amx_hp_max", "125" );
g_cvarPrefix = register_cvar( "amx_hp_prefix", "Nazwa sieci" );
}
public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
new vName[ 32 ];
new szPrefix[ 32 ];
get_user_name( iVictim, vName, 31 );
get_pcvar_string( g_cvarPrefix, szPrefix, 31 );
if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) );
}
ColorChat( iKiller, RED, "[%s]^x01 Dostales ^x04%d HP ^x01za zabicie gracza: ^x04%s", szPrefix, hpbonus, vName );
}
}
}
A co do spawn protection to nie wiem czemu nie działa. Sam używam tego pluginu i świetnie się sprawuje. Na pewno wszystko dobrze poustawiane? Sprawdź może logi czy błędów nie wywala.
Użytkownik frN edytował ten post 04.05.2011 19:12
#12
Napisano 04.05.2011 19:19
drobny błąd
są pluginy DM które oferują w cvarach ochrone spawnowa przez ileś sekund po zrespieniu sie - osobiście uważam że 1 sek jest wystarczające
#13
Napisano 04.05.2011 22:58
Wgrałem dodatkowo plugin który miał chronić - też nie działa...
Kod chyba będzie działać, jutro sprawdzę, bo już trochę zbyt późno
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych