Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
/reset poszczególnych statystyk
#1
Napisano 02.05.2011 15:13
Reset:
1: Inteligencja
2: Sila
3: Zwinnosc
4: Zrecznosc
5: Wszystko
9: Wstecz
Może ktoś pomóc...
#2
Napisano 03.05.2011 11:14
#3
Napisano 15.05.2011 21:56
#4
Napisano 16.05.2011 15:55
#5
Napisano 16.05.2011 20:21
public lazienka(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "jak_to_zamknieta");
menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
menu_additem(menu, "\dWszystko!")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public jak_to_zamknieta(id, menu, item)
{
switch(item){
case 0:
{
//zerujesz inte
}
case 1:
{
//sile
}
case 2:
{
//zwinnosc
}
case 3:
{
//zrecznosc
}
case 4:
{
//wszystko
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#6
Napisano 16.05.2011 22:21
Pozdrawiam
~ ogieR-
Przykład na siłę:
Wydaję mi się, że takie coś jest dobre W sensie.. Jak sila=0, to doda punktom 0 siły Trzeba dać w tasku, że najpierw ma dać tyle ile ma siły (AKTUALNIE), a dopiero potem wyzerować ?. tak mi się teraz wydaję, obmyślam to ;d
Użytkownik ogieR- edytował ten post 16.05.2011 22:28
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 29.05.2011 18:51
ublic reset_skill(id) { new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "wybor_resetskill"); menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !") menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !") menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !") menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !") menu_additem(menu, "\dWszystko!") menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public wybor_resetskill(id, menu, item) { switch(item){ case 0: { new Inteligencja = player_intelligence[id] player_point+=inteligencje player_intelligence=0 } case 1: { new Sila = player_strength[id] player_point+=sile player_strength=0 } case 2: { new Zwinnosc = player_agility[id] player_point+=zwinnosc player_agility=0 } case 3: { new Zrecznosc = player_dextery[id] player_point+=zrecznosc player_dextery=0 } case 4: { client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow") player_point[id] = player_lvl[id]*2-2 player_intelligence[id] = 0 player_strength[id] = 0 player_agility[id] = 0 player_dextery[id] = 0 BoostRing(id) BoostStats(id,player_b_extrastats[id]) skilltree(id) set_speedchange(id) player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110) } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }i niemoge skompilowac
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Array assignment must be simple assignment on line 1295 Error: Undefined symbol "inteligencje" on line 1295 Error: Array must be indexed (variable "player_intelligence") on line 1296 Error: Array assignment must be simple assignment on line 1301 Error: Undefined symbol "sile" on line 1301 Error: Array must be indexed (variable "player_strength") on line 1302 Error: Array assignment must be simple assignment on line 1307 Error: Undefined symbol "zwinnosc" on line 1307 Error: Array must be indexed (variable "player_agility") on line 1308 Error: Array assignment must be simple assignment on line 1313 Error: Undefined symbol "zrecznosc" on line 1313 Error: Array must be indexed (variable "player_dextery") on line 1314 Warning: Loose indentation on line 1560 Warning: Function "CurWeapon" should return a value on line 1663 Error: Duplicate "case" label (value 122) on line 4515 13 Errors. Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\DMMCFSHplus_szybkie strzelanie2.amx (compile failed).
#8
Napisano 29.05.2011 18:59
public reset_skill(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "wybor_resetskill");
menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
menu_additem(menu, "\dWszystko!")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor_resetskill(id, menu, item)
{
switch(item){
case 0:
{
new Inteligencja = player_intelligence[id]
player_point+=Inteligencja
player_intelligence=0
}
case 1:
{
new Sila = player_strength[id]
player_point+=Sila
player_strength=0
}
case 2:
{
new Zwinnosc = player_agility[id]
player_point+=Zwinnosc
player_agility=0
}
case 3:
{
new Zrecznosc = player_dextery[id]
player_point+=Zrecznosc
player_dextery=0
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Robiłeś coś z dużej litery, potem pisałeś z małej i jeszcze odmieniałeś.
Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 29.05.2011 19:01
#9
Napisano 29.05.2011 19:44
#10
Napisano 29.05.2011 20:06
To nie są strony, tylko zmiana nazw opcji, które odpowiadają za przechodzenie pomiędzy stronami.Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?
Dodaj tak
public reset_skill(id) {
new menu = menu_create("Reset statystyk", "reset_skill_handle");
menu_additem(menu, "Resetuj wszystko");
menu_additem(menu, "Resetuj inteligencje");
menu_additem(menu, "Resetuj sile");
menu_additem(menu, "Resetuj zrecznosc");
menu_additem(menu, "Resetuj zwinnosc");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public reset_skill_handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: {
player_point[id] = (player_lvl[id]-1)*2;
player_intelligence[id] = 0;
player_strength[id] = 0;
player_agility[id] = 0;
player_dextery[id] = 0;
BoostStats(id,player_b_extrastats[id]);
BoostRing(id);
set_speedchange(id);
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 1: {
player_point[id] += player_intelligence[id];
player_intelligence[id] = 0;
}
case 2: {
player_point[id] += player_strength[id];
player_strength[id] = 0;
}
case 3: {
player_point[id] += player_agility[id];
player_agility[id] = 0;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 4: {
player_point[id] += player_dextery[id];
player_dextery[id] = 0;
set_speedchange(id);
}
}
client_print(id, print_chat, "Reset skill'ow");
if(player_point[id] > 0) skilltree(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Tylko pamiętaj, że to może się bugować z itemami co dodają jakieś staty. Sam mam trochę inaczej, ale ja moda mam trochę zmienionego, a nawet bardzo zmienionego.
Użytkownik sebul edytował ten post 29.05.2011 20:07
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#11
Napisano 29.05.2011 20:19
#12
Napisano 29.05.2011 20:37
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#13
Napisano 29.05.2011 21:31
#14
Napisano 29.05.2011 21:55
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#15
Napisano 29.05.2011 22:06
żeby sprawdzało kiedy runda sie kończy i odejmowało statystyki dawane przez item i na początek rundy żeby znowu dodawało :S juz sam nie wiem
#16
Napisano 30.05.2011 19:41
#17
Napisano 31.05.2011 20:45
#18
Napisano 05.06.2011 12:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych