Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czas grania na serwerze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
87 odpowiedzi w tym temacie

#81 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2011 20:45

bo plik nvualt edytujesz przez nvault editor -> (sory za reklame) nVault Editor v0.1 - AlliedModders

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#82 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 24.05.2011 13:40

wiem o tym ale sie tam poprostu nie da, ale jak mowisz ze dziala to wierze ci na slowo ;)

Dziala, spoko ladnie. Po zmianie mapki ladnie sa wczytane nowe czasy gry a czy da sie w tamtym plugu SPPT zrobic zeby podczas zmianu nicku gry zapisalo stary nick (czas) i rozpoczelo liczyc nowy czas? i wtedy jak znow sie zmieni lub wyjdzie z serwa to sie zapisze ;P


Dodano 24 maj 2011 - 16:53:
dalby rade ktos to zrobic?

Dodano 25 maj 2011 - 13:31:
odswiezam ;d

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 24.05.2011 13:46


#83 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.05.2011 13:46

plugin zapisuje przegrany czas ale plugin nvalutTop15 po wpisaniu /czasy powoduje crash serwera.
Jeżeli plugin SPPT jest dopiero włączony to czasy zapisuje po zmianie mapy i wtedy jak zapisze się i wpiszę /czasy to leci crash.

Wgrałem na inny hlds i tam niby czas pokazuje ale jak ktoś wszedł do T to:

./hlds_run: line 321: 1641 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD

teraz to już tylko wpiszę /czasy i od razu więc wydaje mi się że jak jest za dużo zapisanych nicków to leci crash...

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 25.05.2011 13:55

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#84 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.05.2011 14:15

crash jest bo edytowales plik NVAULT

#85 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 25.05.2011 14:48

amxxmaster, ja bez edytowania też miałem crashe
  • +
  • -
  • 0

#86 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.05.2011 15:38

dokładnie tak jak kolega wyżej nic nie edytowałem tylko wykasowałem z folderu nvalut wszystko.
Wgrałem zapisywanie czasu + nvaluttop15 po zmianie mapy wpisuję /czasy i się buguje ale to jest w 100% wina tego że jak więcej osób jest nawet boty mogą być zapisze się ok 5 nicków to wtedy leci crash bo pewnie za duże obciążenie jest wczytując je.

Może by te wczytywanie przerobić jakoś tak mniej obciążająco że top15 aktualizuje co 5h a nie za każdym wpisaniem top15 + jakiś fix bo wiadomo że po tych 5h też crash poleci

Albo może ustawić pod SQL lub MySQL ?
Tzn pokaże na serwerze Top15 lub tylko na stronie Top15.

Nie chcę tutaj niczego wymuszać tylko daję propozycję bo tak wydaje mi się nie obciążająco

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 25.05.2011 15:40

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#87 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.05.2011 15:45

ja nie biorę odpowiedzialności za funkcje odczytu z pliku, użyłem gotowca z alliedów; 5 wpisów nie powinno zająć tyle czasu, żeby scrashować serwa; jak mówię, że sql lepszy od nvault to zawsze jest 'ale lagi..', to macie teraz crashe :P
  • +
  • -
  • 0

#88 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.05.2011 15:49

R3X a co myślisz o mysql ?

SQL lagi ? ja mam war3ft na SQL i nima lagów :P
A wpisów jest tam znacznie więcej

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 25.05.2011 15:50

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych