Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Czas grania na serwerze
#81
Napisano 23.05.2011 20:45
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#82
Napisano 24.05.2011 13:40
Dziala, spoko ladnie. Po zmianie mapki ladnie sa wczytane nowe czasy gry a czy da sie w tamtym plugu SPPT zrobic zeby podczas zmianu nicku gry zapisalo stary nick (czas) i rozpoczelo liczyc nowy czas? i wtedy jak znow sie zmieni lub wyjdzie z serwa to sie zapisze
Dodano 24 maj 2011 - 16:53:
dalby rade ktos to zrobic?
Dodano 25 maj 2011 - 13:31:
odswiezam ;d
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 24.05.2011 13:46
#83
Napisano 25.05.2011 13:46
Jeżeli plugin SPPT jest dopiero włączony to czasy zapisuje po zmianie mapy i wtedy jak zapisze się i wpiszę /czasy to leci crash.
Wgrałem na inny hlds i tam niby czas pokazuje ale jak ktoś wszedł do T to:
./hlds_run: line 321: 1641 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD
teraz to już tylko wpiszę /czasy i od razu więc wydaje mi się że jak jest za dużo zapisanych nicków to leci crash...
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 25.05.2011 13:55
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#84
Napisano 25.05.2011 14:15
#85
Napisano 25.05.2011 14:48
#86
Napisano 25.05.2011 15:38
Wgrałem zapisywanie czasu + nvaluttop15 po zmianie mapy wpisuję /czasy i się buguje ale to jest w 100% wina tego że jak więcej osób jest nawet boty mogą być zapisze się ok 5 nicków to wtedy leci crash bo pewnie za duże obciążenie jest wczytując je.
Może by te wczytywanie przerobić jakoś tak mniej obciążająco że top15 aktualizuje co 5h a nie za każdym wpisaniem top15 + jakiś fix bo wiadomo że po tych 5h też crash poleci
Albo może ustawić pod SQL lub MySQL ?
Tzn pokaże na serwerze Top15 lub tylko na stronie Top15.
Nie chcę tutaj niczego wymuszać tylko daję propozycję bo tak wydaje mi się nie obciążająco
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 25.05.2011 15:40
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#87
Napisano 25.05.2011 15:45
#88
Napisano 25.05.2011 15:49
SQL lagi ? ja mam war3ft na SQL i nima lagów
A wpisów jest tam znacznie więcej
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 25.05.2011 15:50
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych