Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce dla klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 26.04.2011 15:16

czy dało by się zrobic coś takiego

1/5 szansy na zapalenie przeciwnika

jak tak to jak :)

i

Redukcja obr. o 50 %
tego nie wiem ;)

a i bym zapomniał :P

Niewidzialność z 255 do 40

Poleci 10 plusów za pomoc :D :help: :'(
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#2 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 15:42

Redukcja obr. o 50 %

tego nie wiem ;)


redukcji 50% to nie wiem jak zrobić ale to dużo za dużo xD (wiem z doświadczenia na modzie z 100 lvl dasz klasie 6-8 redukcji od każdego uderzenia i jest ja barrrdzo ciężko zabić)

pod
new player_b_illusionist[33] = 1
dajesz
new c_reduce[33]

pod
public RoundStart(){
dajemy
if(player_class[i] == KLASA)
		c_reduce[i]=6 //ile redukujemy
	else
		c_reduce[i]=0 //resamy po rundzie
TO
public add_bonus_redirect(id)
Ma wygladac tak
public add_bonus_redirect(id)
{
	if (player_b_redirect[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
		}
		
	}
	if (c_reduce[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+c_reduce[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,c_reduce[id],0,"")
		}
		
	}
w
public select_class_menu(id, key)
dajemy
c_reduce[id] = 0
i pod klasa
c_reduce[id] = 6

Do redukcji chyba tyle


NIEWIDIZALNOSC DLA KLASY
Dodajesz do
public set_renderchange(id)
daje ci moj kod niewidzialnosc dodalem zabojczyni
public set_renderchange(id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
	{	
		if(!naswietlony[id])
{
        new render = 255
			
	if(player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 12
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)			
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/100.0)*(100-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}	
                        else if(player_class[id] == Zabojca)
                        {
                                render = 145
                                if(player_b_inv[id]>0) render = 145 - player_b_inv[id]
                                
                                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
                        }
			
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

i tyle :P a co do palenia to nie wiem a sam jestem ciekawy na takiej zasadzie ze jak ktos cie uderzy to sie pali :D
  • +
  • -
  • 0

#3 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 27.04.2011 14:11

jeszcze

Niewidzialność z 255 do 40 i to szansa na zapalenie 1/5 :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2011 16:27

Niewidzialnosc ci dalem tylko zamiast Zabojcy daj ja swojej klasie i zamiast 145 daj 40 czy ile ci tam trzeba ...


else if(player_class[id] == Zabojca)
                        {
                                render = 145
                                if(player_b_inv[id]>0) render = 145 - player_b_inv[id]
                                
                                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
                        }

Użytkownik Divic edytował ten post 27.04.2011 16:39

  • +
  • -
  • 0

#5 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 27.04.2011 17:11

Na zapalaenie sproboj wziąć Sobie z ruletki.
a Zeby Zapalenie bylo dodaj efekt palenia i moc trucizny maga iles dmg przez 15 sek co 2 sek i ten efekt palenia z ruletki
  • +
  • -
  • 0

#6 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2011 19:43

o toś mu doradził xD on che kod...:]
  • +
  • -
  • 0

#7 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.04.2011 19:47

Angel po co sie tak męczyć ?? :D

do Damage() dodajemy wywołanie publica xxxx

public xxx(attacker_id,id)
{
	if (xxx[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,xxx[attacker_id]) == 1)
		{
			Effect_Ignite(id,attacker_id,10)   <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie 
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
i o to cala filozofia ^^
  • +
  • -
  • 0

#8 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 27.04.2011 20:07

@up

zamiast xxxx dodać nazwę klasy ? czy co :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#9 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.04.2011 20:11

twoja logika to jest coś :D możesz item jak chcesz 1/5 to daj
	if (random_num(1,5) == 1)





public xxx(attacker_id,id)
za to daj co chcesz ale daj takie samo wywołanie w
public Damage()

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 27.04.2011 20:12

  • +
  • -
  • 0

#10 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 27.04.2011 20:16

ale jak dodać to klasie ?
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#11 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.04.2011 20:17

-,-

if (player_class[attacker_id] == twojaklasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))

  • +
  • -
  • 0

#12 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 28.04.2011 06:01

a
jakbym dał ci sma byś mi tą moc wrzucił na klase "twojaklasa" ? ja bym se później zmienił :)

Załączone pliki


Użytkownik glut1997 edytował ten post 28.04.2011 06:02

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#13 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2011 10:12

public Burn(attacker_id,id)
{
	if (Burn[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,Burn[attacker_id]) == 1)
		{
			Effect_Ignite(id,attacker_id,10)   <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie 
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


i zmienne do tego chyba no nie?
Stachu tak to ma wygladać?
  • +
  • -
  • 0

#14 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.04.2011 11:02

nie

new burning[33]


public Burn(attacker_id,id)
{
if (burning[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,Burn[attacker_id]) == 1)
{
Effect_Ignite(id,attacker_id,10) <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


#15 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 28.04.2011 12:21

new burning[33]


if (random_num(1,Burn[attacker_id]) == 1)


??

Powinno być:

public Burn(attacker_id,id)
{
if (burning[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,burning[attacker_id]) == 1)
{
Effect_Ignite(id,attacker_id,10) <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


Malutki błędzik ^^
  • +
  • -
  • 0

#16 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.04.2011 12:34

tak ale za to jeszcze to:

if (random_num(1,burning[attacker_id]) == 1)


#17 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2011 16:27

ale to zabiera tylko przez moment.Przydałoby się tak jak z zamrozeniem maga - zabiera 10hp co 2 sekundy przez 15 sekund

#18 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.04.2011 17:12

set_task?

#19 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 28.04.2011 17:59

Wiec tak


w
public damage(id)
usuwamy

if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)



to
stock Effect_Ignite(id,attacker,damage)
{
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ignite")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 99 + 0.1)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
	set_pev(ent,pev_euser1,attacker)
	set_pev(ent,pev_euser2,damage)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)	
	
	AddFlag(id,Flag_Ignite)
}
zamieniamy
stock Effect_Ignite(id,attacker,damage)
{
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ignite")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 99 + 0.1)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
	set_pev(ent,pev_euser1,attacker)
	set_pev(ent,pev_euser2,damage)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)	
	
	AddFlag(id,Flag_Ignite)
        set_task(x.0, "offpalenie", id)        za x dajemy ile czasu w sekundach
}
public offpalenie(id){
RemoveFlag(id,Flag_Ignite)
}


pasuje jeszcze podmienic
hudmsg(pid,3.0,"Palisz sie. Strzel do kogos aby przestac sie palic!")
na
hudmsg(pid,3.0,"Palisz sie!")   ( można dodać zawsze jakiś licznik ale to juz nie moja w tym głowa )


a i jeszcze jedno jak chcecie dac aby bylo co x sekund


w
public Effect_Ignite_Think(ent)

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

zamienic na

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + x.x)    <---- np 2.0 dla 2 sekund

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 28.04.2011 22:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych