1/5 szansy na zapalenie przeciwnika
jak tak to jak
i
Redukcja obr. o 50 %tego nie wiem
a i bym zapomniał
Niewidzialność z 255 do 40
Poleci 10 plusów za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.04.2011 15:16
1/5 szansy na zapalenie przeciwnika
Redukcja obr. o 50 %tego nie wiem
Niewidzialność z 255 do 40
Napisano 26.04.2011 15:42
Redukcja obr. o 50 %
tego nie wiem
new player_b_illusionist[33] = 1dajesz
new c_reduce[33]
public RoundStart(){dajemy
if(player_class[i] == KLASA) c_reduce[i]=6 //ile redukujemy else c_reduce[i]=0 //resamy po rundzieTO
public add_bonus_redirect(id)Ma wygladac tak
public add_bonus_redirect(id) { if (player_b_redirect[id] > 0) { if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { change_health(id,player_b_redirect[id],0,"") } } if (c_reduce[id] > 0) { if (get_user_health(id)+c_reduce[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { change_health(id,c_reduce[id],0,"") } }w
public select_class_menu(id, key)dajemy
c_reduce[id] = 0i pod klasa
c_reduce[id] = 6
public set_renderchange(id)daje ci moj kod niewidzialnosc dodalem zabojczyni
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!naswietlony[id]) { new render = 255 if(player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 12 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75) if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16) if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 ) if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) } else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/100.0)*(100-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } else if(player_class[id] == Zabojca) { render = 145 if(player_b_inv[id]>0) render = 145 - player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else { render = 255 if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } } else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) } }
Napisano 27.04.2011 14:11
Napisano 27.04.2011 16:27
else if(player_class[id] == Zabojca) { render = 145 if(player_b_inv[id]>0) render = 145 - player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }
Użytkownik Divic edytował ten post 27.04.2011 16:39
Napisano 27.04.2011 17:11
Napisano 27.04.2011 19:43
Napisano 27.04.2011 19:47
public xxx(attacker_id,id) { if (xxx[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id)) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,xxx[attacker_id]) == 1) { Effect_Ignite(id,attacker_id,10) <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie } } return PLUGIN_HANDLED }i o to cala filozofia
Napisano 27.04.2011 20:07
Napisano 27.04.2011 20:11
if (random_num(1,5) == 1)
public xxx(attacker_id,id)za to daj co chcesz ale daj takie samo wywołanie w
public Damage()
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 27.04.2011 20:12
Napisano 27.04.2011 20:16
Napisano 27.04.2011 20:17
if (player_class[attacker_id] == twojaklasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
Napisano 28.04.2011 06:01
Użytkownik glut1997 edytował ten post 28.04.2011 06:02
Napisano 28.04.2011 10:12
public Burn(attacker_id,id) { if (Burn[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id)) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,Burn[attacker_id]) == 1) { Effect_Ignite(id,attacker_id,10) <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie } } return PLUGIN_HANDLED }
Napisano 28.04.2011 11:02
new burning[33]
public Burn(attacker_id,id)
{
if (burning[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,Burn[attacker_id]) == 1)
{
Effect_Ignite(id,attacker_id,10) <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisano 28.04.2011 12:21
new burning[33]
if (random_num(1,Burn[attacker_id]) == 1)
public Burn(attacker_id,id)
{
if (burning[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id))
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,burning[attacker_id]) == 1)
{
Effect_Ignite(id,attacker_id,10) <--- za 10 mozna dac tyle ile ma zabierać palenie
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisano 28.04.2011 12:34
if (random_num(1,burning[attacker_id]) == 1)
Napisano 28.04.2011 16:27
Napisano 28.04.2011 17:12
Napisano 28.04.2011 17:59
public damage(id)usuwamy
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite)) RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
stock Effect_Ignite(id,attacker,damage) { new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ignite") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 99 + 0.1) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT) set_pev(ent,pev_euser1,attacker) set_pev(ent,pev_euser2,damage) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) AddFlag(id,Flag_Ignite) }zamieniamy
stock Effect_Ignite(id,attacker,damage) { new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ignite") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 99 + 0.1) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT) set_pev(ent,pev_euser1,attacker) set_pev(ent,pev_euser2,damage) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) AddFlag(id,Flag_Ignite) set_task(x.0, "offpalenie", id) za x dajemy ile czasu w sekundach } public offpalenie(id){ RemoveFlag(id,Flag_Ignite) }
hudmsg(pid,3.0,"Palisz sie. Strzel do kogos aby przestac sie palic!")na
hudmsg(pid,3.0,"Palisz sie!") ( można dodać zawsze jakiś licznik ale to juz nie moja w tym głowa )
public Effect_Ignite_Think(ent)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + x.x) <---- np 2.0 dla 2 sekund
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 28.04.2011 22:36
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych