Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Info o Fireball


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 26.04.2011 09:40

Witam mam pytanie odnośnie kulek jak na diablo mod.
Fireball oraz Energyball
Wiem że działa to na zasadzie kodu że leci rakieta w środku okrążona spritem.

Mam do tego 2 pytania.
Jak zrobić energy oraz fire ball
Jakieś wskazówki co do takich spritów w kodzie.

Oczywiście za pomoc plusy.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2011 17:59

Fireball posiada nadany efekt nie sprite

set_pev(ent, pev_effects, 64); // 64 = EF_LIGHT

  • +
  • -
  • 1

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 26.04.2011 18:18

Czyli mam dodać tylko to co napisałeś ?

Dodano 26 kwiecień 2011 - 18:27:
Dobra efekt działa a jak go powiększyć ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2011 19:45

Wielkość zależy od modelu (tak mi się wydaję)
  • +
  • -
  • 1

#5 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 26.04.2011 20:12

Pytałeś się jak zrobić
Tak zrobić taki kod:


public fireball(id){
new Float:vOrigin[3];
new fEntity;
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin);
fEntity = create_entity("info_target");
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl");
entity_set_origin(fEntity, vOrigin);
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball");
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5);
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id);

new Float:fl_iNewVelocity[3];
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity);
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(22);
write_short(fEntity);
write_short(sprite_beam);
write_byte(45);
write_byte(4);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(25);
message_end() ;
}


#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 27.04.2011 06:10

public fireball(id){
        new Float:vOrigin[3];
        new fEntity;
        entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin);
        fEntity = create_entity("info_target");
        entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl");
        entity_set_origin(fEntity, vOrigin);
        entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);
        entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball");
        entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5);
        entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id);
       
        new Float:fl_iNewVelocity[3];
        VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity);
        entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity);
       
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
        write_byte(22);
        write_short(fEntity);
        write_short(sprite_beam);
        write_byte(45);
        write_byte(4);
        write_byte(255);
        write_byte(0);
        write_byte(0);
        write_byte(25);
        message_end() ;
}

Wywala pełno błędów chcę tyko wiedzieć jak powiększyć effekt.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#7 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.04.2011 06:38

set_pev(ent,pev_size, 150.0);

Zobacz moze tak?

Użytkownik dram edytował ten post 27.04.2011 06:38

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#8 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 27.04.2011 06:52

Dałem ci tylko public na fireball a do tego jeszcze troche potrzeba :)
A powiększanie efektu to jak mówił ci funfel:

entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);

Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 27.04.2011 06:52


#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 27.04.2011 07:08

set_pev(ent,pev_size, 150.0);

Pev nie trzeba jakąś rejestrować? bo mi błąd wywala.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.04.2011 08:12

Jaki błąd?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#11 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 27.04.2011 08:57

set_pev od dram to jest rozmiar fireballa
a entinity_set od funfela to jest efekt
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);


#12 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2011 14:00

set_pev(ent,pev_size, 150.0);

Zobacz moze tak?


pev_size działa tylko i wyłącznie na sprite. Spróbój na większym modelu, może efekt też się zwiększy.

@ Optymalny

Po co piszesz to samo co ja napisałem tylko w engine?

Użytkownik diablix edytował ten post 27.04.2011 14:00

  • +
  • -
  • 0

#13 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 27.04.2011 15:15

Model powoduje tylko zakrycie efektu np. Miałem dużą kulkę a z środka kulki trochę wystawało efektu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#14 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2011 16:33

set_pev(ent,pev_size, 150.0); -----> to jest zle bo ent w fireballu to fEntity,dlatego wywala

zamien na

set_pev(fEntity,pev_size, 150.0);

#15 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.04.2011 23:09

Porąbało mi sie size z scale..

new Float:fSizes[3];

for(new i = 0; i < 3; i ++){
fSizes[i] = 16.0;
break;
}

set_pev(iEnt, pev_size, fSizes, fSizes);


I tak myślę że na efekt to nie zadziała no ale spróbój
  • +
  • -
  • 0

#16 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 29.04.2011 06:39

set_pev(fEntity,pev_size, 150.0);

Wywala błąd że nie ma czegoś takiego jak fEntity

Porąbało mi sie size z scale..

new Float:fSizes[3];

for(new i = 0; i < 3; i ++){
        fSizes = 16.0;
        break;
}

set_pev(iEnt, pev_size, fSizes, fSizes);


I tak myślę że na efekt to nie zadziała no ale spróbój

yyy o co ci chodzi? nie rozumiem twojego postu

[i]Dodano 29 kwiecień 2011 - 06:46:

Diablix przy twoim kodzie.
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : error 017: undefined symbol "iEnt"
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : error 001: expected token: ";", but found ")"
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1
362) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych