Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Info o Fireball
#1
Napisano 26.04.2011 09:40
Fireball oraz Energyball
Wiem że działa to na zasadzie kodu że leci rakieta w środku okrążona spritem.
Mam do tego 2 pytania.
Jak zrobić energy oraz fire ball
Jakieś wskazówki co do takich spritów w kodzie.
Oczywiście za pomoc plusy.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 26.04.2011 17:59
set_pev(ent, pev_effects, 64); // 64 = EF_LIGHT
#3
Napisano 26.04.2011 18:18
Dodano 26 kwiecień 2011 - 18:27:
Dobra efekt działa a jak go powiększyć ?
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#4
Napisano 26.04.2011 19:45
#5
Napisano 26.04.2011 20:12
Tak zrobić taki kod:
public fireball(id){
new Float:vOrigin[3];
new fEntity;
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin);
fEntity = create_entity("info_target");
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl");
entity_set_origin(fEntity, vOrigin);
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball");
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5);
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id);
new Float:fl_iNewVelocity[3];
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity);
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(22);
write_short(fEntity);
write_short(sprite_beam);
write_byte(45);
write_byte(4);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(25);
message_end() ;
}
#6
Napisano 27.04.2011 06:10
Wywala pełno błędów chcę tyko wiedzieć jak powiększyć effekt.public fireball(id){
new Float:vOrigin[3];
new fEntity;
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin);
fEntity = create_entity("info_target");
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl");
entity_set_origin(fEntity, vOrigin);
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball");
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5);
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id);
new Float:fl_iNewVelocity[3];
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity);
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(22);
write_short(fEntity);
write_short(sprite_beam);
write_byte(45);
write_byte(4);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(25);
message_end() ;
}
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#7
Napisano 27.04.2011 06:38
set_pev(ent,pev_size, 150.0);Zobacz moze tak?
Użytkownik dram edytował ten post 27.04.2011 06:38
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#8
Napisano 27.04.2011 06:52
A powiększanie efektu to jak mówił ci funfel:
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);
Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 27.04.2011 06:52
#9
Napisano 27.04.2011 07:08
Pev nie trzeba jakąś rejestrować? bo mi błąd wywala.set_pev(ent,pev_size, 150.0);
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#10
Napisano 27.04.2011 08:12
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#11
Napisano 27.04.2011 08:57
a entinity_set od funfela to jest efekt
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64);
#12
Napisano 27.04.2011 14:00
set_pev(ent,pev_size, 150.0);Zobacz moze tak?
pev_size działa tylko i wyłącznie na sprite. Spróbój na większym modelu, może efekt też się zwiększy.
@ Optymalny
Po co piszesz to samo co ja napisałem tylko w engine?
Użytkownik diablix edytował ten post 27.04.2011 14:00
#13
Napisano 27.04.2011 15:15
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#14
Napisano 28.04.2011 16:33
zamien na
set_pev(fEntity,pev_size, 150.0);
#15
Napisano 28.04.2011 23:09
new Float:fSizes[3];
for(new i = 0; i < 3; i ++){
fSizes[i] = 16.0;
break;
}
set_pev(iEnt, pev_size, fSizes, fSizes);
I tak myślę że na efekt to nie zadziała no ale spróbój
#16
Napisano 29.04.2011 06:39
Wywala błąd że nie ma czegoś takiego jak fEntityset_pev(fEntity,pev_size, 150.0);
yyy o co ci chodzi? nie rozumiem twojego postuPorąbało mi sie size z scale..
new Float:fSizes[3];
for(new i = 0; i < 3; i ++){
fSizes = 16.0;
break;
}
set_pev(iEnt, pev_size, fSizes, fSizes);
I tak myślę że na efekt to nie zadziała no ale spróbój
[i]Dodano 29 kwiecień 2011 - 06:46:
Diablix przy twoim kodzie.
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : error 017: undefined symbol "iEnt" // C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : warning 215: expression has no effect // C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : warning 215: expression has no effect // C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : warning 215: expression has no effect // C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : error 001: expected token: ";", but found ")" // C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\narutoo\compiler\naruto_ultimate.sma(1 362) : fatal error 107: too many error messages on one line
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych