Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

MOC Teleportu PPM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 17:01

Moze ktoś zrobić mi moc która będzie teleportowała klasę XXX w wybranym kierunku (odległość będzie zależała od inteligencji) można jej będzie użyć co 25 sekund i co 10 inteligencji czas użycia będzie się zmniejszał o 2 sek

Oraz proszę o moc Przenikania przez ściany przy naciśnięciu przycisku "e" na początku można przenikać przez 5 sek co 10-15 inteligencji czas zwiększa się o 2 sekundy

Za pomoc dam 2 ++
  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.04.2011 18:58

teleport

new czas[33]


w
public client_PreThink ( id )


if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==xxx &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) 
	{			
		if (on_knife[id])
		{
			if (halflife_time()- czas[id] <= 25) return PLUGIN_HANDLED		
			czas[id] = floatround(halflife_time())+ player_intelligence[id]/5
			UTIL_Teleport(id,450+10*player_intelligence[id])
			client_cmd(id, "spk diablosound/teleport.wav")
		}
	}

  • +
  • -
  • 2

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2011 16:11

A potrafi kts zrobić moc przenikania przez ściany?
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 28.04.2011 19:39

dam ci moja wersje

new player_b_burn[33] = 1
 

 w public ResetHUD(id)
dodajesz
add_burn_bonus(id)




reset_item_skills(id)

player_b_burn[id] = 0
iteminfo(id)
if (player_b_burn[id] > 0) 
	{
		add(itemEffect,199,"Niech Cie Pochlonie --> Stajesz Sie Duchem <-- (Masz 50 hp) ")
	}
award_item

case xxx:
		{
			player_item_name[id] = "[Burn]"
			player_item_id[id] = 121
			player_b_burn[id] = 1	
			add_burn_bonus(id)
			
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Niech cie pochlonie!", player_item_name[id])
			ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Znalazl ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id])
		}

gdzies w kodzie

public add_burn_bonus(id)
{ if (player_b_burn[id] > 0)
{
if(player_item_id[id]==121)
set_user_health(id,50)
set_user_noclip(id,1)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2011 12:30

a co to 50 hp ograniczenie? zmniejsza do 50hp przy użyciu?

I to daje ze jak ma się więcej inteligencji to można dłużej przez ściany przenikać?
  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 29.04.2011 13:38

niee do działa tak ze jak mamy item to możemy przechodzić przez ściany i mamy 50 hp i tyle żadnego ograniczenia tyko jak mamy dany item
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych