Moze ktoś zrobić mi moc która będzie teleportowała klasę XXX w wybranym kierunku (odległość będzie zależała od inteligencji) można jej będzie użyć co 25 sekund i co 10 inteligencji czas użycia będzie się zmniejszał o 2 sek
Oraz proszę o moc Przenikania przez ściany przy naciśnięciu przycisku "e" na początku można przenikać przez 5 sek co 10-15 inteligencji czas zwiększa się o 2 sekundy
Za pomoc dam 2 ++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
MOC Teleportu PPM
Temat rozp.
Divic
, 25.04.2011 17:01
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2011 17:01
#2
Napisano 25.04.2011 18:58
teleport
w
new czas[33]
w
public client_PreThink ( id )
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==xxx && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if (halflife_time()- czas[id] <= 25) return PLUGIN_HANDLED czas[id] = floatround(halflife_time())+ player_intelligence[id]/5 UTIL_Teleport(id,450+10*player_intelligence[id]) client_cmd(id, "spk diablosound/teleport.wav") } }
#3
Napisano 28.04.2011 16:11
A potrafi kts zrobić moc przenikania przez ściany?
#4
Napisano 28.04.2011 19:39
dam ci moja wersje
new player_b_burn[33] = 1 w public ResetHUD(id) dodajesz add_burn_bonus(id) reset_item_skills(id) player_b_burn[id] = 0
iteminfo(id)
if (player_b_burn[id] > 0) { add(itemEffect,199,"Niech Cie Pochlonie --> Stajesz Sie Duchem <-- (Masz 50 hp) ") }
award_item
case xxx: { player_item_name[id] = "[Burn]" player_item_id[id] = 121 player_b_burn[id] = 1 add_burn_bonus(id) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Niech cie pochlonie!", player_item_name[id]) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Znalazl ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) }gdzies w kodzie
public add_burn_bonus(id)
{ if (player_b_burn[id] > 0)
{
if(player_item_id[id]==121)
set_user_health(id,50)
set_user_noclip(id,1)
}
}
#5
Napisano 29.04.2011 12:30
a co to 50 hp ograniczenie? zmniejsza do 50hp przy użyciu?
I to daje ze jak ma się więcej inteligencji to można dłużej przez ściany przenikać?
I to daje ze jak ma się więcej inteligencji to można dłużej przez ściany przenikać?
#6
Napisano 29.04.2011 13:38
niee do działa tak ze jak mamy item to możemy przechodzić przez ściany i mamy 50 hp i tyle żadnego ograniczenia tyko jak mamy dany item
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych