Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

NIedzialajace frakcje i bieg ;/Bledy w sma

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shilver

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Czarek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2011 00:33

ema mam mały problem dodałem frakcje zgodnie z instrukcja i takie coś :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod4.sma(283) : error 001: expected token: "}", but found "-integer value-"
QTM_CodMod4.sma(286) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(288) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(291) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(293) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(296) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(298) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(301) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(303) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(306) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(308) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(311) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(313) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(316) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(318) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(321) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(323) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(326) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(328) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(331) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(333) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(336) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(338) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(341) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(343) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod4.sma(346) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Errors.

Instrukcja :

Pierwsze co robimy to dodajemy nową tablicę np. pod:
Kod:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};


dodajemy

Kod:
new const frakcje[][]={
"Brak",
"Polacy",
"Rosjanie"
}


zawsze pierwsze musi być Brak potem po przecinkach podajemy nazwy frakcji po ostaniej frakcji przecinka nie ma ilość jest dowolna ale nie przesadzajmy bo potem będzie dużo roboty

dobrze idziemy dalej

dodajemy

Kod:
enum { NONE = 0,polacy,rosjanie}


dodajemy tablice :

Kod:
new const nalezy_do[]={
NONE,
polacy,
rosjanie,
polacy,
rosjanie,
polacy,
polacy,
rosjanie,
polacy,
polacy,
rosjanie
}


to tutaj ustalamy do której frakcji należy klasa i tak w tym przykładzie Snajper należy do polaków a Komandos do Rosjan

Następnie musimy podmienić funkcje

Kod:
public WybierzKlase(id)


na tą

Kod:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle");
for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
menu_additem(menu, frakcje[i]);
}
menu_display(id, menu);
}


i dodać tą

Kod:
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;
frakcja_gracza[id] = item;
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == item){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif

return PLUGIN_CONTINUE;
}


w zmiennych globalnych musimy jeszcze dodać
Kod:

new frakcja_gracza[33]


możemy pod np new const nalezy_do

i na koniec musimy podmienić

Kod:
WybierzKlase_Handle(id, menu, item)


na

Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

new ile = 0;
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
ile++;
}
if(ile == item){
item = i;
break;
}
}


if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


no i kompilujemy i praca skończona

Za pomoc oczywiscie ++ i pochwała

Załączone pliki



#2 demo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Mateusz S.
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 23.04.2011 01:16

Załącznik, nie wiem czy działa. Nie sprawdzałem, jakby co to pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Witaj, nazywam się Mateusz S. w sieci jestem znany jako demo. Jestem webmasterem oraz znam się na amxx. Masz jakiś problem z serwerem? Możesz uzyskać pomoc, ale pamiętaj zawsze musisz zasłużyć.

#3 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 23.04.2011 09:19

wszystko działa masz :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 Shilver

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Czarek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2011 10:05

dzięki wielkie :)
A da sie jakos to teraz sprawdzic jak dziala przed wgraniem na server ??

#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 23.04.2011 11:06

wiem tylko że nie ma żadnego błędu przy komplikacji.
  • +
  • -
  • 0

#6 demo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Mateusz S.
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 23.04.2011 11:30

Pierwsze co robimy to dodajemy nową tablicę np. pod:
Kod:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};




Wykonaj to jeszcze raz w pliku i będzie działać, ponieważ wczesniej zapomniałeś o ";".
  • +
  • -
  • 0
Witaj, nazywam się Mateusz S. w sieci jestem znany jako demo. Jestem webmasterem oraz znam się na amxx. Masz jakiś problem z serwerem? Możesz uzyskać pomoc, ale pamiętaj zawsze musisz zasłużyć.

#7 Shilver

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Czarek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2011 14:50

Kolega Grzesiek juz naprawił mi sma cale oraz dał amxx :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych