Mam taki problem, a mianowicie gdy admin się slaynie to dostaje za to ammo packi, albo jak slaynie kogoś to ten ktoś dostaje ammo packi, tak jakby zabił kogoś. Jak to naprawić?
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
Ammo packi by GoQ
		 Temat rozp. Kointh, 22.04.2011 13:42
	
	
	
	
		6 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.04.2011 15:35
					Pokaż funkcję DeathMSG tego pluginu to ci powiem co i jak.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.04.2011 15:49
					O to chodzi?
					
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}
Użytkownik Kointh edytował ten post 22.04.2011 15:49
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.04.2011 18:33
					Tak.
Powinno zadziałać.
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}
Powinno zadziałać.
Użytkownik Muzzi edytował ten post 22.04.2011 18:33
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.04.2011 19:03
					Warning: Function "DeathMsg" should return a value on line 147
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				138. public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
147. }
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.04.2011 19:38
					Mały błąd, tamto pisałem na szybkiego na forum. Teraz powinno zadziałać.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty


				
				






