Mam taki problem, a mianowicie gdy admin się slaynie to dostaje za to ammo packi, albo jak slaynie kogoś to ten ktoś dostaje ammo packi, tak jakby zabił kogoś. Jak to naprawić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ammo packi by GoQ
Temat rozp. Kointh, 22.04.2011 13:42
6 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 22.04.2011 15:35
Pokaż funkcję DeathMSG tego pluginu to ci powiem co i jak.
#3
Napisano 22.04.2011 15:49
O to chodzi?
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}
Użytkownik Kointh edytował ten post 22.04.2011 15:49
#4
Napisano 22.04.2011 18:33
Tak.
Powinno zadziałać.
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}
Powinno zadziałać.
Użytkownik Muzzi edytował ten post 22.04.2011 18:33
#5
Napisano 22.04.2011 19:03
Warning: Function "DeathMsg" should return a value on line 147
138. public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
147. }
#6
Napisano 22.04.2011 19:38
Mały błąd, tamto pisałem na szybkiego na forum. Teraz powinno zadziałać.
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych