Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ammo packi by GoQ


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kointh

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2011 13:42

Mam taki problem, a mianowicie gdy admin się slaynie to dostaje za to ammo packi, albo jak slaynie kogoś to ten ktoś dostaje ammo packi, tak jakby zabił kogoś. Jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2011 15:35

Pokaż funkcję DeathMSG tego pluginu to ci powiem co i jak.
  • +
  • -
  • 0

#3 Kointh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2011 15:49

O to chodzi?

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}

Użytkownik Kointh edytował ten post 22.04.2011 15:49

  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2011 18:33

Tak.


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;

ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}


Powinno zadziałać.

Użytkownik Muzzi edytował ten post 22.04.2011 18:33

  • +
  • -
  • 0

#5 Kointh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2011 19:03

Warning: Function "DeathMsg" should return a value on line 147

138. public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;

ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
147. }

  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2011 19:38

Mały błąd, tamto pisałem na szybkiego na forum. Teraz powinno zadziałać.


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Kointh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2011 21:41

Działa, wielkie dzięki + repucik :)
  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych