Witam. Wie ktoś może, jak stworzyć item, który da posiadaczowi doda 250 danej statystyki?
Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście odwdzięczam się +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Item dodający statystykiJak zrobić item, który doda np. 250kondycji lub innej statystyki?
Temat rozp. Jakubiak, 22.04.2011 11:02
CoD Stary
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.04.2011 11:02
#2
Napisano 22.04.2011 12:36
Do public Odrodzenie:
A na początku UsunPrzedmiot (koniecznie na początku!):
Na początku ZapiszDane dodaj:
A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;
A na początku UsunPrzedmiot (koniecznie na początku!):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;
Na początku ZapiszDane dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;
A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;
#3
Napisano 22.04.2011 12:44
Tam jest coś o dodatkowym zdrowiu a mnie chodziło o item, który doda np. 250siły, 100wytrzymałosci, ale zabierze 10kondycji.
#4
Napisano 22.04.2011 13:19
EDIT: Czekaj, źle. Dodaj do DajPrzedmiot, do switch:
To na początek UsunPrzedmiot:
To na początek ZapiszDane:
A to na koniec ZapiszDane:
case nr. itemu:
{
zdrowie_gracza[id] += 250;
wytrzymalosc_gracza[id] += 100;
kondycja_gracza[id] -= 10;
}
To na początek UsunPrzedmiot:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}
To na początek ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}
A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 22.04.2011 13:22
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych