Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item dodający statystykiJak zrobić item, który doda np. 250kondycji lub innej statystyki?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2011 11:02

Witam. Wie ktoś może, jak stworzyć item, który da posiadaczowi doda 250 danej statystyki?

Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście odwdzięczam się +
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.04.2011 12:36

Do public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;

A na początku UsunPrzedmiot (koniecznie na początku!):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;

Na początku ZapiszDane dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;

A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;

  • +
  • -
  • 0

#3 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2011 12:44

Tam jest coś o dodatkowym zdrowiu a mnie chodziło o item, który doda np. 250siły, 100wytrzymałosci, ale zabierze 10kondycji.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.04.2011 13:19

EDIT: Czekaj, źle. Dodaj do DajPrzedmiot, do switch:
case nr. itemu:
{
zdrowie_gracza[id] += 250;
wytrzymalosc_gracza[id] += 100;
kondycja_gracza[id] -= 10;
}

To na początek UsunPrzedmiot:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

To na początek ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

Użytkownik Goliath edytował ten post 22.04.2011 13:22

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych